Klotterplanket

Onsdagsbubblan 8 april

2015-04-08 06:16 #0 av: Ians

Godmorgon på er,

Redan onsdag! Ja det blev en kort vecka denna veckan!

Vill bara önska er en bra dag, lite kort innan jag sparkar igång dagen!

Hoppas du klarar dig från magsjuka Shigne, och vink vink till Tuvan och Toyan också, som skrev i gårdagens tråd!

Nu skall jag skynda mig så jag kommer iväg och landar på jobbet i tid! Ha det gott och var rädda om er!

Anmäl
2015-04-08 07:55 #1 av: shigne

Gomorron!

"ont krut förgås inte så lätt" eller ? Det är bara att vänta och se, nu ligger en till ur rese-sällskapet i magsjuka!

Kram till dig Ians och önskar dig en härlig kick-start-dag! 

Här skiner solen, fast det ser rätt grått ut på himlen. Har massor att göra, hela huset skulle behöva en rejäl upprensning, trädgården få sig en liten mjukstart, hunden ska klippas, jag måste plugga lite, blomm.....ÄH! Jag tror jag tar dagen som den kommer, gör det jag orkar och kan. Jobbet här hemma springer inte ifrån mig....

Vovven kommer i första hand, så det blir promenad när hon behagar vakna och sen ska jag snagga ner henne.

Ha en jättehärlig dag alla! kram

Anmäl
2015-04-08 08:18 #2 av: Toyan

God morgonLer

Ska strax iväg med bussen, mulet idag också, än så länge i alla fall.

Uj så mycket att göra shigne, men rätt inställning, att ta dagen som den kommerTummen upp

Ha en fin dag allihopaBlomma

Anmäl
2015-04-08 09:56 #3 av: Tuva-Lena

Hej o vink till er allihopa!

Vågar jag mig ut idag`? Det STORMAR minst sagt o en annan är ju lätt i kroppen..FunderarJodå, en morgonprommis blir det allt och Ronja ligger redan på bron o väntar, men himmel vad det friskar i!Förskräckt

Sedan ska jag sätta några frön tänkte jag. Igår var ajg till en tjej o hämtade en klänning jag köpte på en "Köp&Sälj-sajt" och hon hade hela köksfönstret fyllt med grönsaker- redan! Då vaknade "häxan" i mig i också, har dragit på det in i det längsta, men nu är det nog dags om jag ska få några blommor till sommaren. Har sparat kärnor av mandarinerna också så nog petar jag ner några såna med! Paprika, ja visst! Det också.Glad

Apropå klänningen då, sötare får man leta efter, köpte ju en långklänning av henne dagen innan o passade på att titta på nr 2 då redan, så igår kunde jga inte hålla mig längre, köpte den också - 150 kr men är nog värd minst det fyrdubbla. Om jag någon gång gifter mig så får det bli min bröllopsklänning, tänk er den med en vidbrättad hatt!Får idé Nä nu far jag iväg.. Skrattar

Önskar er alla den bästa dagen! Kram kram!Glad

Är den inte fin..?

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Anmäl
2015-04-08 10:07 #4 av: Toyan

Jättefin Tuvan👍 kanske vi får se den på
nån gång 🌸

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.