Klotterplanket

Frdagsbubblan 10 april

2015-04-10 06:07 #0 av: Ians

Hejsan på er,

Fredag idag! Vilket betyder  att arbetsveckan går mot sitt slut. Denna veckan har ju varit kort om man var ledig under Påsken, och så har våren verkligen tagit fart här iaf, med ett Underbart väder. Så denna veckan har ju inte känts varken tung eller tråkig precis!

Hoppas ni får en bra helg allihopa, själv skall jag gå på Självavårdskurs hela helgen, skall bli spännande faktiskt. 

Var rädda om er !

Anmäl
2015-04-10 07:57 #1 av: shigne

Gomorron!

Mulet och blåsigt här idag, tempen ligger på +4 nånting.

Självavårdskurs....hmmm låter spännande! Berätta mer Ians, om du har lust och tid. Lycka till på kursen! Hjärta

Idag blir det till och packa igen, för i helgen åker vi ut till västkusten för att fiska havsöring. Men även om jag tycker om att resa och fiska och vara ute, så ska det bli förbaskat skönt att få vara hemma nån eller några helger efter allt flackande. Borta bra, men hemma bäst med andra ord!

Jag hoppas och önskar er alla ett bra avslut på denna helg och en jätte härlig helg!

Kramar i massor - bara att plocka för sig! HjärtaBlomma

Anmäl
2015-04-10 09:53 #2 av: Tuva-Lena

Morrning!

Ja det låter spännande med kursen Ians, borde alla delta i nån gång, eller åtminstone bli uppmärksamma på, att själen kräver sitt den också. Lycka till med kursandet!Blomma

Ja du shigne, har ni inte precis "landat"? Kan förstå att det känns lite motigt samtidigt som fisket lockar förstås. (Jag skulle nog ha protesterat men då är jag ju en riktig hemmamänniska också. Tycker det är skiiitjobbigt att åka bort!)Skrattar

Grått här också än så länge, känns ovant efter de sista dagarnas sol och blåst men kanske spricker det upp fram på dagen, det regnar i alla fall inte.

Idag blir det städdag. :( När det smälter ute så hamnar all lera o skit inomhus av nån anledning. FunderarHar någon en bra förklaring? Skit samma, ryggen ska ha sitt också!SkrattarSedan ska jag fortsätta med kompendiet jag totar ihop inför kurserna. Just nu ligger jag bra till på en tunika på Tradera också, 69 spänn! En sån där med spets och rysch, lite shabby chic ni vet, men jättesöt. Värsta fyndet gjorde jag på den lokala budsajten igår! 20 kr för ett ganska modernt skrivbord med hurts och hylla, jättesnyggt! Tyckte synd om tjejen som inte fick några fler bud så jag ska betala henne lite extra. I vilket fall så är det spännande att delta i budgivningarna, man vet ju aldrig hur det slutar!Skäms

Ha en underbaaar dag allihopa! Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Anmäl
2015-04-10 10:06 #3 av: Toyan

God morgon!

Ha en bra arbetsdag Ians.  Låter som en bra kurs du ska gå, kanske leder till något helt nytt i framtidenLer

Önskar dig en fin helg och hoppas ni har god fiskelycka shigne.

Hoppas tunikan blir din Tuvan. Här lyser solen från en blå himmel, träd och buskar knoppas, vårblommor överallt och så fågelsång..fantastisktGlad Allt gott till erHjärta

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.