Klotterplanket

Fredagsbubbel 17 april.

2015-04-17 10:56 #0 av: Toyan

God förmiddag go' vännerLer

Äntligen sol, blir en promenad och så lite fix här hemma.

Önskar er en härlig dagKramas

Anmäl
2015-04-17 12:36 #1 av: Tuva-Lena

God middag på dig Toyan! Och alla ni andra!

"Vi har blockerat innehåll på den här sidan som kan härröra från farliga webbplatser". Den texten möts jag av när jag öppnar sidan.. va?! Int trodd' ja ifokus va falet heller!FörskräcktSkrattar Ibland är virusskydden bara såå nitiska! Så ja fortsätt' väl.Glad Kallt idag, bara några plusgrader och jag frös riktigt om baken när jag var i stallet där vinden ligger på. Nu sitter jag med ont i ryggen på grund av det. Får väl värma baken så gott det går och hoppas på att värken släpper.

Ensam i huset idag, skönt då kan jag göra vad jag vill av dagen, d v s städa. Fjolårsgräs har en förmåga att fastna i hundtassar och dom tassar på hela dagarna här i huset, både den egna hundens och grannens när den får för sig att hälsa på. Sämre sällskap kan man ha. Hjärta

Hoppas att ni får en härlig dag allihopa och att promenaden blir ljuvlig för dig Toyan, när du har fixat färdigt inne.Glad

Kram kram!

Vackra Ångermanälv!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Anmäl
2015-04-18 10:37 #2 av: Ians

Vink vink!

Vilken fin Bild Tuvan! Och vad då blockerat innehåll? Låter skumt! Jag har aldrig sett detta meddelande, kan det vara på Din dator?  

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.