Annons:
Etikettövrigt
Läst 974 ggr
shigne
4/22/15, 6:54 AM

Onsdags-bubbel 22 april

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron!

Vaknar till en fantastisk morgon - oj, så vackert det är där ute. Solen skiner, fåglar som busar i träden utanför, små små vindpustar som rör grenarna bara lite och frostig mark!

Ja, jag riktigt älskar att vakna tidigt. Ta min kopp kaffe och bara vara här och nu!

Kroppen är trött, stel och eländig, men sinnet mitt är fortfarande ungt, ja till och med rätt barnsligt. Inte för att jag är direkt lastgammal, men det lutar väl mer åt det hållet 😃 Ledig dag idag, så det blir lite pyssel av allehanda ting idag!

Önskar alla en fin dag!

 Å glöm inte att göra bland det svåraste som finns en pytte stund varje dag = Absolut ingenting! Bara stanna upp och vara här och nu, andas och vara iakttagare….

Annons:
Tuva-Lena
4/22/15, 10:03 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Gosekram från mig till dig shigne! Och er andra! Så fin bilden är!❤️

Problem med uppkoppling som vanligt även om de funkar just nu, dessutom vansinnigt ont i ryggen. Hr haft det sen sita stalltjänsten i fredags och känner mig ganska "nöjd" om jag ska vara ärlig.😕

Fortsätter behandlingarna och hoppas på en bättre dag idag.

Kram till er alla och ha en underbar vårdag!

Nu blommar den!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Pagan
4/22/15, 5:49 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

ja vad kan man säga efter denna tid som avlägsen men med ständiga tankar på er? Solen har hittat in här, på så många sätt. massa kram

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Ians
4/22/15, 6:41 PM
#3

Pagan! 😍 stor stor kram!

Och jag behöver en kram Shigne, så din bild kändes i hjärtat!

Har ni Blåsippor hos er Tuvan? Så vackra men sällsynta!

Min dator verkar må bättre nu efter att den fått torka lite, kom väl inte så mycket vatten i den tänker jag 😉 Tack o lov! För någon ny har jag inte råd med just nu iaf!

Skall försöka få till ett litet race med artiklar hade jag ju tänkt, så vi får lite liv i sajten! Annars puttrar ni på väldigt bra ni som är aktiva, roligt att se nya inlägg när man hinner kika in. 

Kram på er och ha en bra kväll!

Pagan
4/23/15, 5:02 AM
#4

Kramar tillbaka ❤️

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Upp till toppen
Annons: