Klotterplanket

Torsdagsbubbel 23 april

2015-04-23 06:10 #0 av: Ians

Godmorgon på er!

Hoppas att ni sovit gott och vaknar pigga och friska!

Önskar er alla en underbar dag, och skickar med några värmande kramar till frusna själar, eller om ni bara behöver en liten kram iaf

Var rädda om er!

Anmäl
2015-04-23 06:52 #1 av: shigne

Gomorron!

Är rädd om dig med  Ians Hjärta

Lite mer mulet idag, solen kommer inte igenom molnen, men den finns där Skämtar Trots det är det redan +8,8.

Uppe med tuppen igen och det känns himla skönt pga jag älskar att "möta" dagen. Jag hinner så mycket mer under dagen ifall jag är tidig i startgropen.

Igår åkte jag med en arbetskollega till en tygaffär och införskaffade ett klänningstyg - så nu ska det bli klädsömnad ett tag, så får en väl se hur mycket tålamod jag har inom det området Funderar

Nu  ett ryck här hemma å sen iväg till mina härliga kunder några timmar! Ha det gött å kramar i massor!

Anmäl
2015-04-23 09:26 #2 av: Tuva-Lena

Hej go'vänner!

Blåser idag igen, stormar nästan, men man sover gott när det ruskar i takpannorna. Sol lite då och då men det blir allt mer av moln på himlapellen. Får nog dra på mig kallingarna igen om jag ska stå emot de här vindarna, och mössa förstås. Men visst är det skönt ute! Lite "väder" gör att man känner naturen nära inpå sig tycker jag.

Har ni någon "personlig astrolog"? Jag har en och hon sitter på andra sidan Atlanten, och brukar ta kontakt med mig när det är på väg att hända (nya) saker i mitt liv. Så jag fick ett mail ifrån henne igår och enligt det så kommer april fram till juni innebära stora förändringar i min vardag. Vad vill hon ju inte säga förstås för då skulle hon inte tjäna några pengar själv, men hon berättar alltid inom vilka områden förändringarna kommer att ske. Blir man nyfiken, eller..?SkämtarSå nu sitter jag och funderar om jag verkligen har råd med det, egentligen inte och US-dollarn har ju stigit på sistone också. Får se om jag kan snappa upp stjärnornas budskap ändå, eller vad tycker ni?Skrattar(Lite annorlunda känns det allt..)

Annars lunkar dagarna fram i vanligt tempo. Ett jobb då och då som tur är, annars blir det väl mest hunddagar för mig. Borde tvätta fönstren och byta gardiner förstås.Funderar

Ha bästa dagen shigne och Ians! HjärtaOch kram till er andra också!Glad

Mattes lilla prinsessa.. Hjärta

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.