Annons:
Etikettövrigt
Läst 625 ggr
shigne
4/24/15, 8:58 AM

Fredagsbubbel 24 april

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron!

Så börjar även denna vecka gå mot sitt slut.

Här är det mulet idag och det blåser lite för mycket, enligt min mening. Men det gör väl inte så mycket, då dagen ska ägnas åt lite städning, åka handla och varva ner.

Häromdagen köpte jag mig tyg för att sy en klänning, men upptäcker att jag inte har nått mönsterpapper som passar. Det gick lite dåligt att klistra ihop bakplåtspapper - så det blir ett av inköpen idag! Sen ska jag försöka få ihop en klänning så att jag kan pressa in min feta lekamen i den 😃 Det gäller att se det positiva i det hela; det ska bli skönt att verkligen våga vara sommarfin!

Annars inget speciellt nytt under denna himmel!

Önskar alla en härlig dag! kramar i massor

Annons:
Toyan
4/24/15, 9:15 AM
#1

God morgon!

Här är det mulet och ser ut att kunna bli regn, ska inte klaga , vi har haft härligt soliga dagar.🙂

Ska till frissan idag och sen blir det att handla och hämta ett pkt.

Ha en härlig fredag🌺

Tuva-Lena
4/24/15, 9:36 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Go-morrn på er!

Klänningen är ju jättefin shigne! Så söt! Tycker att det är så roligt att sommarklänningar är på tillbakagång, det var ett tag sen, minns att jag sydde bra många när jag var ung men då var dom långa och VÄLDIGT romantiska. Ni minns väl 70-talet?🌺Fast det var nog det enda som var romantiskt också, "röda faran" var ju förhärskande på den tiden och då skulle tjejerna se ut som killar med bröst - eller helst utan. Sånt gav ju jag fasen i, är man kvinna så är man och skall vara stolt över det!😎

Här är det också mulet, och kallt. Det har blåst kallt nu flera dagar så yllekalsingar är ett måste och mössan har kommit fram igen också. Tack o lov så börjar ryggen reka till sig igen, men det har varit segt den här gången och det har säkert med blåsten att göra.

Ska ta ett städtag idag och är vädret någorlunda så tror jag att jag åker ut på landet i helgen. Längtar ut till den riktiga våren, där man verkligen upplever den med alla sinnen!🙂

Ha det så gott allihopa och en härlig fredag önskar jag er!🙂

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Ians
4/24/15, 10:41 AM
#3

Godmorgon,

Har tagit ledigt idag, för att vila mig rejält efter allt som hänt den sista tiden! Både kropp o själ är lite utmattad!

Huvudsaken är att det som händer leder till något positivt i slutänden iaf, annars hade jag nog inte orkat med det!

Alla har inte varit positiva till vändningen som skedde i en negativ spiral 😉men det ligger väl i sakens natur att alla inte kunde vara vinnare i det loppet! Det ledde till en tråkig stalker historia, som tagit mycket energi från det som vi behöver fokusera på i första hand! Men trots personens intention att splittra, förstöra och förlöjliga, så ledde det till en större enighet istället. Jag hoppas och ber att personen skall gå vidare med sitt liv och finna nya stigar som leder till det som är gott istället! Att med besatthet försöka ändra på andras liv och beslut, leder bara till att det slår tillbaka på en själv, och man blir ännu tommare och ännu mer hatisk!

Ibland måste man bara acceptera och gå vidare! Och lita på att allt händer av en orsak, även om vi inte alltid kan se den! Men med tid och tålamod kommer man att kunna förstå, hur saker egentligen låg till!

Ha en bra dag alla goingar, det skall jag ha! fullt förvissad om att det finns Någon som har koll, och att allt leder till det bästa i varje situation!

kram

Upp till toppen
Annons: