Klotterplanket

Måndag 27 april

2015-04-27 05:51 #0 av: Ians

Godmorgon,

Försöker skriva med en katt som lagt sig på min högra arm och vill kela! Han har aldrig varit så kelen förut, men nu på gamledar så är han en riktig knä katt!

Ny vecka och nya äventyr, och för oss som jobbar måndag-fredag blir det en kort vecka! Skall bli gott faktiskt. Denna helgen blev rätt ok, ända tills igår då vi nåddes av ett dödsbud. en av mina svågrar dog på morgonen, knall och fall. Livet är oförutsägbart och det påminner om att man behöver fokusera på de viktiga sakerna och inte vara så upptagen med de mindre viktiga sakerna hela tiden!

Det som är viktigt är de relationer man har, allt annat är sekundärt! Vilket blir ganska uppenbart när livet slår till med fullkraft!

vi tror att vi har all tid i världen, men sanningen är att vi inte vet någonting om det! Lev idag och var rädd om era nära o kära, det är det som är det viktiga!

Stor kram till er alla! Och ikväll är det healing stund för dem som känner sig sugna på lite boost i livet, kl 21 sätter jag mig, anmäl er i healigtråd 13 om ni vill vara med!

Anmäl
2015-04-27 10:43 #1 av: shigne

Gomorron!

Fast jag varit i farten sen strax före 5. Blåser kallt och +7 för tillfället.

Ja visst är livet skört och helt rätt, man ska inte ta det för givet. Jag säger eller visar alltid vad mina nära och kära betyder för mig när vi möts. Alltför många har somnat in alldeles för snabbt och oförutsägbart! Livet är för kort för att hålla inne med kärlek!

Nu ett ryck här hemma, å sen iväg och knåda på jobbet en stund! Jag är så otroligt lycklig att jag har det jobb jag har! Hjärta

Är rädda om Er och är rädd om dagen! kram

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.