Annons:
Etikettövrigt
Läst 546 ggr
shigne
5/3/15, 6:47 AM

Söndagsbubbel 3 maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron!

Solen lyser, lite dimma över åkrarna och +4 för tillfället! Med andra ord en underbar morgon!

Som vanligt kunde jag inte ligga kvar i sängen, måste upp för att….ja, det begriper jag inte själv ens! Jag är trött, men tycker det är så ini vassen skönt med dessa mornar, då jag får rå mig själv och se det ljusna ute.

Sitter med mitt mönster på klänningen jag tänkt sy - upptäcker att jag nog måste översätta beskrivningen först *pust* , den är på franska och jag kan inte ett dugg franska! Å länge sen jag sydde också, så det är bara att gilla läget!

Önskar Er alla en underbar dag! kram

Annons:
Toyan
5/3/15, 9:19 AM
#1

Go'morron!

Solsken och vindstilla, har varit nån minusgrad under natten.

Blir lite extra jobb med att översätta så shigne, det klarar du galant👍

Ha det gott denna första söndag i vackra maj🌺

Tuva-Lena
5/3/15, 9:41 AM
#2

Go'morron go'vänner!

Solen lyser här också men blåser ganska kallt. Jo det var minus här inatt också så jag var lite orolig för blommorna, de första penséerna som jag satt i krukor på gården. men dom tål ju en del kyla så det ser ut att ha gått bra.

Har "tappat" mobilen så idag måste jag åka ut på landet o kolla om jag har glömt den där.. Är ju så där när man inte är beroende av den, man tänker inte på att den finns alla gånger. Ärligt talat så önskar jag att dom inte fanns, annat än då man behöver dem för "viktiga" samtal möjligtvis - och att fota med 😉. Hur klarade man sig förr? undrar man.🤔Nu hör jag bakvägen att folk har ringt mig, samtidigt som jag har gått o undrat varför dom inte har hört av sig..? Då slår det en slutligen att man saknar den!😂(Jag  hör nog inte riktigt hemma i den här cybervärlden. 😞)

Kära goa vänner, önskar er en underbar majsöndag!🙂

Nähä, kommer inte åt bildmappen idag, annars skulle jag vilja bjuda er på en passande bild också. Ha det så gott i alla fall!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Ians
5/3/15, 11:02 AM
#3

Godmorgon på er!

Det blev lite sent igår, så jag har tagit igen det denna morgon genom att sova lite längre in på dagen.

Har varit gott med en tredagars helg, vi behöver det just nu, när livet har gått på highspeed ett tag. Men det börjar lugna ner sig så snart är vi väl återhämtade, tänker jag.

När man går länge med en inre stress så ger det effekter både i kropp o själ, och det tar lite tid att läka sig och komma ner i varv.

Men det finns hopp om ett 🙂 absolut!

Ha en bra dag alla goingar! Och klart du kommer att fixa det där mönstret Shigne! 

Vink, vink till dig Toyan ❤️

Ja, Tuvan håller med dig om att mobilen är ett onödigt ont för det mesta, men allt sköts ju via den idag, så man blir rätt utanför när man strävar åt ett annat håll. Men visst var det bättre förr, då kunde man bara låta bli att svara, om en ville vara ifred i duschen, på toa, när man sov etc etc

Idag skall man vara nåbar dygnet runt, en stress i sig, men också bra när man undrar vart ens tonåringar är, eller när de är på väg hem på kvällen o vill prata med en när de går genom läskiga partier av vägen hem….. etc

Så det blir lite dubbelt det där!

Upp till toppen
Annons: