Klotterplanket

Bubblan 12 maj

2015-05-12 05:53 #0 av: Ians

Godmorgon,

Kikar in för att önska er en fin dag, och allt gott i det ni skall företa er under dagen!

Här skall det tydligen bli skitväder under dagen, men  har de som spår rätt så kommer jag iaf torrskodd till jobbet på morgonen. Alltid något sa kärringa som hittade rävskit i hönshuset SkämtarDet går att stå ut med att man blir blöt på hem vägen! Men att en s fuktiga kläder hänger i ett skåp hela dagen och är fuktiga och kalla när man drar på sig dem på eftermiddagen, DET känns inte så spännande precis Ledsen Så jag hoppas att de får rätt när det gäller det iaf.

Men skall man vara riktigt ärlig så får en vara tacksam fär att en vaknat upp o kan uppleva något väder alls Skämtar

Anmäl
2015-05-12 06:50 #1 av: shigne

Gomorron Ians och alla som kikar in!

Ja, vi får nog lika väder skulle jag kunna tänka - här ska det visst vara ett ordentligt regnväder idag. Just nu är det grått och tunga moln där ute.

Sitter med kaffekoppen och försöker vakna, jättestel i kroppen och fortfarande väldigt ont under hälen....vill inte, en måste väl ringa sjukvården! Lite morgonyoga så brukar det kännas lite bättre.

Visst är det så, man ska vara glad för alla de dagar som kommer in i ens liv, alla är de värdefulla på nått vis.

Blåser "må-bra-bubblor" till alla och en önskan om en härlig dag! kram

Anmäl
2015-05-12 07:44 #2 av: Toyan

God morgonLer

Allt gott till dig också Ians, hoppas du kommit torr till jobbet.

Hoppas du får hjälp med din onda häl shigne. Ser ut att bli regn här, ska iväg och passa barnbarnet strax, få se vad vi ska hitta på idagGlad

Ha det gott och var rädda om erHjärta

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.