Klotterplanket

Måndagsbubbel 18 maj

2015-05-18 05:51 #0 av: Ians

Godmorgon,

Ser ut att bli en fin dag här, solen har redan tittat fram och det ser rätt blått ut på himlen! Hoppas att det får vara så idag, det där mörka och trista vädret, då man går runt med lite fuktiga kläder hela tiden lockar inte alls!

En ny vecka med nya möjligheter ligger framför oss! Hoppas ni har lite kul att se fram emot, själv skall jag börja gå bredvid på en ny mottagning, skall bli spännande att lägga ännu en specialité till kunskapsbanken. Det kommer att ge mig ännu mer arbetsmöjligheter och ännu mer försäkran om en 100%  arbetstid varje månad! Kul med nya kunskaper och nya människor att arbeta med!

Önskar er alla en härlig dag och allt gott i det ni skall göra, eller inte göra, för ibland är det bra att lära sig att säga nej också! kramar till er alla!

Anmäl
2015-05-18 06:39 #1 av: shigne

Gomorron!

Härligt med lite nya vyer Ians! Lycka till! kram 

Japp, nu var vi inne i en ny vecka igen - med massor av nya möjligheter och skulle det dyka upp nått bekant/gammalt, tja, då kan vi göra det bättre med tanke på det som varit!

Jobb i eftermiddag, men först ska jag dona lite här hemma med såna där vardagliga grejer. Gurkplantorna har vuxit så det knakar, så dom ska få lite extra stöd idag. Annars inget speciellt nytt precis.

Det känns gott att vakna till solen idag, efter helgens regn och rusk. Inatt var det frost, vattnet ute har en tunn ishinna just nu..

Önskar alla en härlig start på denna nya vecka! kram

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.