Klotterplanket

Bubblan 26 maj

2015-05-26 06:10 #0 av: Ians

God morgon.

Fåglarna kvittrar och det ser ut att bli en bra dag. Måste skrapa ihop mig och be ge mig till jobbet, men hade gärna legat hemma en dag till. Huvudvärken från eländet har iaf avtagit, med går dagens kurer, tack o lov!

Så nu är det bara att sparka igång en ny dag! Ha det gott och var rädda om er Hjärta

Anmäl
2015-05-26 06:49 #1 av: shigne

Gomorron!

Gott att "höra" att du är på benen igen Ians Hjärta

Här skiner solen och för en gångs skull så blåser det inte, eller bara lite iallafall...

Ledig fram till ikväll, så dagen tänker jag fylla med lite allt möjligt gott. Sy lite barnkläder, kanske ska göra min klänning klar Funderar, lite städning - tja, en får se vad som blir av! Dagen är min och jag ska göra det sånt som jag mår gott av!

Önskar alla en fin dag! kram

Anmäl
2015-05-26 08:32 #2 av: Toyan

God morgon!

Glad att du är av med värsta värken Ians, det tar några dagar att piggna till. Kram

Skönt att få göra lite vad man vill i bland shigne. Ha det gott.

Här ser det ut att bli blandväder idag, om en stund kommer barnbarnet, får se vad vi kan hitta påGlad

Fin dag på er allihopaBlomma

Anmäl
2015-05-26 09:41 #3 av: Tuva-Lena

Go'morron på er goa vänner!

Skönt att värken släpper Ians, hoppas att du får en fin (värkfri) dag idag! Hjärta

Vem syr du barnkläder åt shigne? Så spännande att sy kläder i "miniatyr"!GladFast det går väl knappast snabbare för det? Lite plottrigt kan jag tänka mig.. Blir säkert underbart fint!

Ha en fin dag med barnbarnet Toyan och hoppas att solen tittar fram på er idag så att ni kan vara ute!Glad

Här regnar det, igen. Har vi tur så är det uppehåll neråt kusten och "som tur är" ska vi ner dit idag för att försöka laga vattenledningen. Det har regnat så de sista dagarna så det har inte varit nån idé att försöka tidigare. Trist att det ska vara blött jämt. LedsenJag vill så i landet också men göra det i ösregn är ingen höjdare.

Min rygg har äääntligen börjat reka till sig, fick världens smärtor efter sista stalltjänsten, för en månad sen...! Dessutom flyttar den sig? Från den ena sidan till den andra, ner i benen, i höften, i länden..FunderarNytt kosttillskott nu som innehåller både hyaluronsyra och collagen, som är bra när diskar och leder är slitna. Hoppas att det hjälper. Man blir ju så handikappad!Kämpar

Ny dag som sagt, nya utmaningar, och vilka dom blir får dagen utvisa.

Ha en underbar sådan ni andra i alla fall!Glad

Hur går det för er med yogan då?

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.