Klotterplanket

Bubbleltråden 2 juni

2015-06-02 06:06 #0 av: Ians

Godmorgon,

Varmt citronvatten, en underskattad dryck på morgonen. Har kommit igång med att dricka det varje morgon istället för kaffe. Hälsofördelarna med att dricka varmt citron vatten kan ni läsa om här !

Mycket bättre än att dricka kaffe direkt på morgonen!

Önskar er alla en fin dag och allt gott i det ni skall göra under dagen!

Kramar i massor till er alla Kramas

Anmäl
2015-06-02 07:49 #1 av: shigne

Gomorron!

Trött som en gnu och ont precis överallt, men kommer dag, kommer råd. Har tid på mig för kurering innan det är dags att åka till jobbet.

Gråmulet ute, blåsten har gett med sig och bara det är helt underbart! För visst blir man helt seg i skallen när det blåser mycket?

Ha det så gott ni kan alla i dag! kram Hjärta

Anmäl
2015-06-02 10:22 #2 av: Toyan

God förmiddag!

Mulet och 14 grader, blåser en del så det känns kallt.

Krya på dig shigne.  En riktig go'dag önskar jag alla som tittar inBlomma

Anmäl
2015-06-02 20:22 #3 av: Ians

Hej tjejer!

Shigne din stackare! Hoppas att dagen blev bättre allt efter som Hjärta

Toyan, Vi har haft regn och rusk hela dagen, dock var det iaf uppehåll när jag gick till och från jobbet! En får vara tacksam för det lilla SkämtarDet har varit "halv sex hela dan" här mao

Men det har varit en bra jobb dag , med lagom att göra och goa arbetskamrater, så jag klagar inte!

Anmäl
2015-06-02 22:10 #4 av: NiklasTyreso

I kväll är Trefaldighetens fullmåne och igår plockade jag en påse med brännässlor som nu ligger på tork. Detta är bästa tiden för att plocka nässlor!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.