Klotterplanket

Pratbubblan 4 juni

2015-06-04 05:58 #0 av: Ians

Hade för mig att jag skrivit i bubblan igår, men icke! Dagarna rullar på i en rasande takt, så ibland är det svårt att komma ihåg vad man gjort och inte gjort Skämtar

Har varit inne och läst iaf, nu! Och skickar en stor kram till er Shigne, Toyan och Tuvan!

Önskar alla en bra dag idag och allt gott i det ni skall göra under denna Torsdag!

Anmäl
2015-06-04 06:34 #1 av: shigne

Gomorron!

Önskar alla en härlig dag! 

Ians du får en Blomma av mig!

Här lyser solen, blåser betydligt mindre - ser verkligen lovande ut. Ska strax iväg till jobbet, men kommer att vara ledig i eftermiddag och då....då ska jag vara ute så mycket och länge jag kan! Risken för att bli genomblöt av regn och blåsa bort i den hårda vinden, idag existerar inte såna tankar! Skrattar Idag är stora njutardagen!

Kramar till Er alla! Hjärta

Anmäl
2015-06-04 09:17 #2 av: Toyan

God morgon!

Så sant Ians, dagarna flyger iväg. Hoppas det vackra vädret håller i sig shigne.    Blåser idag också, men inte som igår , sol och mulet om vart annat, får se var det slutar.

Ha en underbar dag allihopaKramas

Anmäl
2015-06-04 09:41 #3 av: Tuva-Lena

Go'morrn!

Här blåse det också utav själva attan! Antingen regn eller blåst, vad väljer man? Blåst, eller..? Kunde ite gjuta nåt igår för det regnade, trist. Ja städade undan det vrsta, yogade, promenerade med hunden och gjorde en sockekaka, (Ursäkta text, nu är det på g igen..) Idag ska jag hjälpa mamma att så i ladet, hon har fått så ont i en hft, väntar på op men det blir först till hösten, så jag får hjälpa henne med sånt som krävr "höftböjningar".

Förhoppningsvis får vi rdning på vattnet ute på landet i övermorgon så jag kan flytta ut dit Ska bli skönt med lite omväxling, fast där äntar en massa jobb också. Tänkte att ja skull arrangera en "hustömning/oppis" i sommar för att bli av med en MASSA gamla saker. Resten skänker jag bort eller slänger... måla frdig bagarstugan måla en vägg p å huset, slipa golv ch sn träårn förstås! Ingen brist å göroml i alla fal. Blir slut bara  att tnka på det! Pustar

Ha en fin dag allihopa! Kram tillbaka!Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Anmäl
2015-06-04 22:14 #4 av: NiklasTyreso

Hej på er!
I kväll var jag ute och plockade en kasse med hagtornsblad och blommor. De blir en ingrediens i nästa vinters te.
Sov gott!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.