Klotterplanket

Pratbubblan 14/6

2015-06-14 15:22 #0 av: Ians

Gomidda,

Har sovit ut idag, vaknade först klockan 12.30! I och för sig så somnade jag vid 3.30 i morse, så det är väl inte så konstigt.

Jobbade extra igår kväll och sedan blev det en sittning på "lokal" och några drinkar med en väninna! En ovanlig aktivitet för min del, men så bra för själen att bara slappna av och känna att livet kall vara gott att lev också!

Önskar er alla en underbar söndag eftermiddag, och skickar med några kramar till dem som behöver lite extra "kärlek". Kramas 

Anmäl
2015-06-14 16:45 #1 av: mammamuih

önskar att jag kunde njuta av sommaren som alla andra verkar göra. jag blir så trött och slö när värmen kommer. tips och idéer tas tacksamt emot

kram till er alla 

Anmäl
2015-06-14 17:10 #2 av: Tuva-Lena

Go'middag på er töser! :)

Det första jag läser i en annons är: "Alkohol kanskada din hälsa".. SkrattarMe Ians, jag håller med dig, att sitta o slöprata lite över endrink kan vara guld vrt!Glad Somna nä man är klar med vällen och sedan ta dagen efte som den kommer. Hur bra som helst!Glad

Du tillhör kategorin som jag också anluter mig till mammamuih. Gillar inte alls värmen, när den blir för påträngande skall jag säga, men här får du ett ips: Flytta till Norrland, eller va sägs om 9 grader varmt och duggregn?SkämtarIngen värme här inte, och kalsingar nr 2 åkte på igen imorse då det bara var 7 grader..

Har precis tgit prommis nr 2, lite vrmare nu ch faktiskt uppehåll nästan hela promenaden!Tummen uppYogade innan för att lyfta humöret lite, för snat ger jag upp tankarna om en sommar det här året.

Hppas att ni får en fortsat fin dag!Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Anmäl
2015-06-17 18:39 #3 av: mammamuih

tack tuva-lena men altså, öh, nej tack Skrattar

då väljer jag hellre värmen Pustar Kämpar Hjärta

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.