Klotterplanket

Pratbubblan 24 juni

2015-06-24 13:36 #0 av: Ians

Då hoppas vi att jag är i fas med kalendern idag då Skrattar

Igår låg jag som ett knytte i min säng, yr och illamående och med en huvudvärk från eländet! Efter att ha slagit mig djuriskt illa i en öppen överskåpslucka! 

Tack o lov är det nog ingen hjärnskakning utan en migrän attack utlöst av smällen, för idag känns det bättre om än inte helt bra, har en molande värk men den kan jag leva med.

Önskar alla här en fin dag, och lycka till i allt ni skall företa er under dagen! Kramar med styrka och kärlek till er som behöver det!

Kika gärna in på min blogg om ni har tid och lust!

http://mrsnjie.blogspot.se

Skriver om lite av varje där, men fokus just nu ligger på det andliga, healing och Fibromyalgi.

Anmäl
2015-06-24 18:45 #1 av: NiklasTyreso

Hej Ians! Hoppas du mår bättre nu!

Vad är din bästa naturmedicin mot migrän?

Anmäl
2015-06-25 22:20 #2 av: Ians

Tyvärr var det nog inte migrän ändå, utan hjärnskakning av lindrig art! Kan inte se på Tv för då blir jag åksjuk, typ!

Annars är min bästa medicin mot migrän, avslappning o vila, för jag kan inte ta tabletter när jag har migrän, inte äta eller dricka något heller för då kräks jag! Så Vila i ett svalt mörkt rum är vad som gäller för mig, och meditation brukar fungera bäst.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.