Annons:
Etikettövrigt
Läst 646 ggr
shigne
7/13/15, 9:00 AM

Bubbel 13 juli

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron!

Har nu "landat" här hemma efter en semestertripp till Skottland för att hälsa på sonen… En jätte härlig resa, med mycket kvalitativ tid tillsammans.

Sitter för tillfället och gör upp lite planer för dagen - lyssnar på musik och tänker på vilken gåva livet gett mig! Känner enorm tacksamhet för att få vara just här och nu! ❤️

Har hittat ett sätt (med hörseltekniska hjälpmedel) att lyssna på musik, kunna njuta av små nostalgiresor, få låta musiken ljuda i kroppen….njuta, njuta! Tänk att jag kan, trots mitt grava hörselhandikapp, få vara en del av livet - göra det jag älskar, få ha mina nära och kära omkring mig. Även om de bor på andra sidan av Sverige, på andra sidan av stora hav - så är vi ändå nära.

Ja, ja…ibland blir jag alltför sentimental. Men jag tror det är viktigt att "stanna upp", känna efter och vara här och nu. Samt att aldrig glömma bort de fina bitarna i livet, att känna tacksamhet..

Önskar er en fortsatt fin dag! kram

Annons:
Toyan
7/13/15, 9:54 AM
#1

God morgon!

Så härligt shigne, gläds med dig, att få tid med nära och kära är det allra bästa🙂

Om  att glädjas, känna tacksamhet och bli nostalgisk är att vara för sentimental..? jaa, då är vi två🙂

Här hänger regnet i luften, men vad gör det. Ha en fin måndag allihopa🌺

Ians
7/13/15, 12:57 PM
#2

Underbart! shigne! Både att få njuta av musiken och de nära och kära!

Håller med dig Toyan, vad gör väll ett väder? Ha en fin måndag du också!

kram på er!

Upp till toppen
Annons: