Klotterplanket

1 Augusti Bubbel

2015-08-01 13:06 #0 av: Ians

Här var det tyst och lugnt Skämtar

nu närmar sig semestern sitt slut, och konstigt nog får man mer gjort när man har lite tempo i vardagen, än när man "slappar"!

Hade som intention att skriva lite under semestern, men har ägnat mig åt helt andra inlägg än de jag vill dela här!  Så hösten och lite lugn och ro i vardagslunken känns som en riktigt vilsam framtid att gå till mötes!

Jag älskar hösten! Den får mig att känna en inre frid! tänder lite ljus brygger lite gott thé och bara myser!

Sommaren är för mig en massa måsten, då man skall göra och hinna med så mycket! Dels för att ha något att berätta, inför kollegorna. Och för att alla andra är lediga och då skall man hinna träffas och man skall se saker, uppleva saker etc etc

Bäst är när jag får ta det i den takten det kommer Skämtar

Så det skall bli gott att återvända till jobbet o få "vila upp sig", lite inför nästa "måste" rus, nämligen jul och nyår Skrattar

Ha det gott alla goingar och var rädda om er!

Anmäl
2015-08-01 13:17 #1 av: NiklasTyreso

Känner igen måste stressen vilket i mitt fall blev ett fint nymålat kök och ny kyl.

Jag hittar på saker med min dotter för skoj skull, men det är skönt att hon inte gillar stress och inte behöver ständig aktivitet.

Bästa stunderna för mig när jag samlar växter i den stilla naturen. Det är rekreation!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.