Annons:
Etikettövrigt
Läst 1477 ggr
Ians
11/4/15, 2:37 PM

Ny på sajten…ny tråd!

Den gamla ny på sajten tråden var Väldigt lång nu, och lite oöverskådlig  för dem som ska scrolla igenom den, på enheter där olästa inlägg funktionen inte fungerar. Så här är en ny tråd!

För att underlätta för dig som är ny medlem, eller som inte riktigt vet vad du vill läsa om, kommer här en kort presentation av sidan.

Vi har först och främst en "Pratbubbla" som vi kallar den, där vi berättar lite för varandra vad vi skall göra under dagen. Du hittar den lätt för den har alltid dagens datum i rubriken.

Alla aktiva medlemmar har dessutom möjlighet att marknadsföra sina produkter/tjänster här på sidan i vår egen Web Shop. (Kontakta sajtvärden)

Ett återkommnde inslag på sajten är våra Fototävlingar som ofta bygger på något aktuellt tema lämpligt för fotografering. Var gärna med och visa dina färdigheter! Bilden får sedan ligga på vår startsida under kommande månad.

Med jämna mellanrum arrangerar vi Healingkvällar. Om du vill ha healing anmäler du dig i en speciell tråd som ligger synlig dagen/dagarna innan.

Vi har ockås en Frågetråd kring fysioterapi, där du kan ställa frågor kring besvär med nacke/rygg/muskler-leder. Tuva-Lena ansvarar för den.

Vår "Låsta prattråd" finns till för den som har något på hjärtat som den vill vädra med någon som kan lyssna. Många sitter ju ensamma och saknar någon att prata med om sina bekymmer.. I den låsta prattråden kan endast du och vi som arbetar med sajten läsa vad som skrivs.

Sysslar du med hantverk så lägg gärna in bilder på dina alster i vår"Kreativa Hantverkstråd"! 

Har du specialkunskaper inom ämnet alternativ medicin är vi tacksamma om du delar med dig av dem. Ämnet är ju enormt! Du kan kontakta sajtvärden eller någon av medarbetarna om du vill skriva en artikel.

Vi hoppas att du skall trivas med oss! Glad

  • Redigerat 10/16/20, 6:49 PM av DesK
Annons:
Ians
11/4/15, 2:40 PM
#1

Sist in innan jag stängde den andra tråden för kommentarer var Garntroll från Dalarna. Mitt svars inlägg kopierar jag in här:

************

Välkommen in Garntroll! Är du lite intresserad av handarbete också, Skämtarmed tanke på ditt nickname?

hoppas du skall trivas här inne med oss oavsett hur det är med den biten, vi koncentrerar oss ju på alternativabehandlingar trots allt!

Välkommen som sagt!

***************

[Garntroll]
11/4/15, 3:05 PM
#2

*Japp jag är handarbetsintresserad , samlar på pelargoner och gillar katter.

Lilolizeit
11/4/15, 10:57 PM
#3

Hej på er!

Jag är ny medlem här hos er på alternativbehandlingar. 

Har länge varit intresserad av alternativbehandlingar och örtmedicin, så jag kommer att ha mycket intressant att läsa här.. :)

// Lilo - medarbetare på akvariefisk & gravid samt sajtvärdinna på bortskänkes

Ians
11/4/15, 11:00 PM
#4

Som jag skrev i den andra tråden om antalet medlemmar….Hjärtligt välkommen in Lilolizeit 🙂

Lilolizeit
11/4/15, 11:01 PM
#5

Stort tack! 🙂

// Lilo - medarbetare på akvariefisk & gravid samt sajtvärdinna på bortskänkes

Loris M
11/7/15, 2:51 PM
#6

Ny på sajten men inte på iFokus. Har varit medlem i drygt tre år. Mitt nick var Mesa från början men jag bytte det till Loris M i somras i samband med att jag blev Sajtvärd. 🙂

Annars är jag intresserad av alternativa behandlingar för jag är övertygad om att det finns mycket, när det kommer till psykisk och fysisk mående, som man kan få hjälp med genom alternativa behandlingar.

Annons:
Ians
11/8/15, 2:32 AM
#7

Du är så välkommen in här hos oss Loris M. Hoppas att du också skall trivas och hitta saker att både läsa om och saker och funderingar att skriva inlägg om ❤️

Upp till toppen
Annons: