Annons:
Etiketthealing
Läst 1240 ggr
Ians
11/20/15, 5:42 AM

Healingstund Söndag 22/11

Då var det dags att fundera på om man vill ha lite healing boost på söndag klockan 18 🙂

Denna tråd där man kan anmäla sig kommer att vara öppen fram till kl 17.45 på söndag.

Som vanligt kan ni inboxa mig om ni har något specifikt ni vill att jag skall tänka på när jag sänder. 

Däremot så är det inte alltid så att det är just till det som kraften går 😉 universum healar i "Gudomlig ordning" som jag brukar säga, dvs inte alltid är man medveten om vart problemen kommer ifrån, utan man upplever ibland de "sekundära" problemen som mer framträdande.

Vilket gör att "de" kanske lägger krutet på det egentliga problemet, om ni förstår hur jag menar?

Ett ex: Om jag går runt och har ont i magen pga stress, så kanske jag efter en healingstund känner mig lugnare, men det gör fortfarande ont i magen. För universum är det en naturlig ordningsföljd, för det är först när man blir av med den inneboende stressen som magen Kan läka sig.

Att bara ta bort det magonda skulle egentligen bara vara en symtomlindring. Går man runt och oroar sig så dyker kanske tankar eller ideér upp som pekar på vad det är som oroar, etc

Så man skall vara uppmärksam på både tankar, ideér och annat som dyker upp dagarna efter en healingstund. Det är där svaren är, på varför man känner som man gör eller mår som man gör. Och det är först i den processen som själva läkningen är möjlig.

Se till att dricka ordentligt, det närmaste dygnet efteråt, så att det som skall spolas ut och rensas ut, får en möjlighet att göra så.

Annons:
DorisDay
11/20/15, 9:56 PM
#1

Ska man rikta antennen åt något särskilt håll?

Ians
11/22/15, 9:41 AM
#2

#1 Nu förstår jag inte riktig Vad du menar, men ser att du lagt upp lite olika kommentarer i olika trådar, som får mig att fundera lite vad du är ute efter? 

Kan jag få en förklaring till denna fråga tack 😎

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: