Klotterplanket

Bubblel 2 dec

2015-12-02 06:06 #0 av: Ians

Godmorgon,

Vilken dag vi hade igår, solen sken för första gången på flera dagar och inget regn! Mycket trevliga  att titta ut en stund på lunchen. Så gott för själen med lite sol och ljus.

Fick äntligen köpt en ny påse med Nyposkalspulver, det enda som hjälper mot mina ömmande leder. Visst det finns värktabletter, men när nyponpulvret fungerar så bra så finns det ingen anledning att ta sådana tabletter.

Lite intressant faktisk, så länge jag tar det så så har jag inga problem, vilket gör att jag ibland glömmer att köpa en ny påse, så går det en vecka utan och vips har jag så ont så jag knappt kan gå! Det är just DÅ, jag inser vad detta pulver verkligen gör för mig Skämtar

Tar ca 2-3 msk pulver / dag i juice eller i vatten, man kan strö det på fil, eller på sin gröt om man äter det på morgonen fungerar lika bra. Men jag äter sällan frukost så det får bli i dryck för min del. Viktigt är att man inte lägger det i varmdryck, bara. För då förstör man de aktiva ämnena i nyponen.

Önskar er alla en underbar dag, nu är halv veckan snart gjord!

Anmäl
2015-12-02 06:39 #1 av: Tarotstollan

Här har de lovat mest mulet med regnstänk, gör inget då jag har massor att göra inomhus, bara jag kommer igång någon gång med det jag skall göra! Går alltid och skjuter upp en massa saker och så får jag brått att fixa det senare på dagen.

Anmäl
2015-12-02 07:41 #2 av: Toyan

God morgon på er!

Här har vi också haft sol, 2 hela dagar. Visst är det fantastiskt vilken inverkan ljuset har.

Härligt höra att du får så bra hjälp av nyponen IansLer

En fin onsdag till oss allaBlomma

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.