Klotterplanket

Bubbel 3 dec

2015-12-03 05:29 #0 av: Ians

Godmorgon,

Kolsvart ute , så man ser inte riktigt vilket väder det kan tänkas bli idag. Men skall en tro prognosen iaf, så skall det vara uppehåll idag, och kanske någon försiktig sol kikar över molnkanten.

Fryser som en stackare denna morgon, vaknade med lite förhöjd temp och ont i huvudet och hela kroppen. Jag får ju det när jag har lite feber, men det går ju inte att vara hemma, så det får bli en klassiker, två panodil, och några i väskan inför dagen, 

Har i alla fall sovit ordentligt, däckade redan när jag kom hem igår kväll, så det är ingen överraskning att jag mår som jag gör denna morgon.

Snart är det helg och då skall jag vila ordentligt! 

Önskar er alla en fin dag, var rädda om er och glöm inte att "bara vara" också Glad

Anmäl
2015-12-03 06:29 #1 av: Tarotstollan

Här regnar det lite så det ser ut att bli en "stanna inne dag /städdag" igen!Ledsen Inte min favoritsyssla precis men får väl skylla på att Tomten inte kommer, om det inte är städat!Skämtar
Fast innan jag återgår till städningen så skall jag sova några timmar eller många timmar rättare sagt!GäsparSomnar

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2015-12-03 11:38 #2 av: Ians

FörskräcktKommer inte tomten??? Ja då blir det till att lägga på ett kol då !

Anmäl
2015-12-03 21:14 #3 av: Tarotstollan

#2. Nej, vilken Tomte vill ha damm i skägget och på sina kläder? För inte nämna snubbla på skor, halka på tidningar på golvet mm!Skämtar

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2015-12-04 05:34 #4 av: Ians

#3  Gapskrattar

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.