Klotterplanket

Bubbel tråden 4 dec

2015-12-04 06:00 #0 av: Ians

Godmorgon,

Även om det känns som en vaknar mitt i natten, just nu!

Här skall vi få regn och blåst hela dagen, ännu en sådan där dag då det är "halvsex" hela dagen Ledsentrist med andra ord!

Men idag är det fredag iaf, så när arbetsdagen är slut tänker jag ta helg, riktigt ordentligt!

Och jag skall "minsta möjliga insats" denna helgen och koncentrera mig på att vila och ta igen mig! Känner att jag behöver det faktiskt!

Vad skall ni hitta på i helgen?

Anmäl
2015-12-04 06:17 #1 av: Tarotstollan

Antar att det blir att fortsätta städa och plocka bort onödiga saker som står framme.
Får väl försöka att busa lite med katterna också, märker att de tycker det är trist nu när de inte kan vara ute på balkongen i regnet. De får gå ut om de vill men de är lika fort inne igen, ingen katt gillar ju vatten i pälsen frivilligt, såvida de inte är Van katter men det är ju inte mina.
De har ju varnat för storm i mina trakter så vi får väl se hur det går här, bor ju i stad så om det skulle bli strömlöst blir det ju inget långt uppehåll.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2015-12-04 07:49 #2 av: Mimla93

I helgen blir det rapportskrivning och övningsuppgifter till Arbetsrätten men på lördagen är det en julmarknad i Gammelstad här uppe i Lule :) Söndag blir adventsfika hos en kompis :) 

Anmäl
2015-12-04 23:13 #3 av: Ians

#2 Det låter trevligt Mimla93 Glad

#1  Samma här katterna är lite rastlösa när de inte kan sitta på balkongen och studera vad alla gör i kvarteret. På somrarna sitter de jämt där ute och Glor på folk, utan någon forma av skam i kroppen alls.

Värst var det när den ena katten nästan hängde i klorna i balkongräcket och stirrade in i grannarnas kök när de åt middag Gapskrattar lite skämmigt var det, men han skämdes inte ett ögonblick, utan blev sur när jag tog ner honom därifrån.

Anmäl
2015-12-05 00:10 #4 av: Tarotstollan

#3. Kanske skulle se om det var fågel eller fisk till middag! De hade kanske blivit bjudna då!SkämtarSkrattar

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.