Klotterplanket

Hur startar ni det nya året?

2016-01-01 20:49 #0 av: Ians

Just när ett nytt år tar sin början, så är gymen fulla, av människor som dels ätit för mycket under helgerna, och dessutom gjort ett löfte till sig själva att Nu får det vara nog!

Hur står det till med er? Har kläderna krympt och eller känner ni att Nu är det dags att göra något åt detta?

Anmäl
2016-01-01 21:05 #1 av: Annielle

som vanligt har jag gått ner några kilon under veckan jag har träffat familjen p.g.a all stress och jobbigheter...

Men jag har funderingar över kostförändringar av andra anledningar, främst för att orka mer både fysiskt och psykiskt vilket jag jobbar mycket med utan att komma någonstans med knappt.

Är inne på att testa paleokost.

Var dig själv, det finns redan så många andra.

Anmäl
2016-01-02 15:20 #2 av: Ians

Själv har jag kommit igång med mina promenader! Och hör och häpna….jag gick Ner i vikt under julhelgen!

Tyder på att jag ätit klokt, från det digra utbudet under alla fest tillfällen, som helgerna bjuder på!

Anmäl
2016-01-02 22:05 #3 av: Tarotstollan

Jag kör med stretch byxor så jag har inget märkt, ännu!Skämtar
När det slutar vara halt ute brukar jag kunna börja gå mer normalt och då brukar några kilon gå bort. Just nu får jag ta det väldigt lugnt med halkan och en trilskande ljumske.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2016-01-02 22:31 #4 av: Annielle

3# Testa broddar på skorna kanske`?!

Var dig själv, det finns redan så många andra.

Anmäl
2016-01-02 22:55 #5 av: Tarotstollan

#4. Går ändå som en halt gravid anka!CoolSkrattar

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.