Klotterplanket

Bubbeltråden v 5+6

2016-02-01 11:09 #0 av: Ians

Så då har vi hunnit in i Februari, vi är alltså en bit på väg mot våren!

Vissa dagar känns det nog inte alls men andra dagar får man en liten aning om det som komma skall.

Tillvaron är lite ljusare nu än för bara en månad sedan, eller hur? Det ökar ju känslan av att det går framåt!

Ha en fin vecka allihop, och var rädda om er!

Anmäl
2016-02-01 20:30 #1 av: Tarotstollan

Här har snön vräkt ner idag och sen började det ösregna, så det är inte läge att gå ut! Skrattar

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2016-02-02 05:43 #2 av: Ians

Så hade vi det igår också Tarotstollan. Ja, vräkte o vräkte gjorde det väll inte, men  det snöade en bra stund och sedan började det att regna. Under natten har det blåst, så jag trodde att fönstret skulle ge med sig. Verkligen spännande väder får jag säga. Lite svårt att somna när det blåste så, så detta blir en seg dag med bara 3 timmars sömn.

En får hoppas på bättre sömn natten som kommer, helt enkelt. 

Ha en bra dag allihop Skämtar

Anmäl
2016-02-02 06:28 #3 av: Tarotstollan

Ja, jag hade planer på att gå ut senare idag men vet inte hur det blir då det ligger en klass 1 varning för vårat område. Får se hur det ser ut när jag kommer upp ur bingen!Skämtar

Anmäl
2016-02-02 08:10 #4 av: Toyan

Stormarna avlöser varandra, ut måste jag så jag är tacksam så länge det inte regnar också.

Ha det gott allaBlomma

Anmäl
2016-02-02 21:45 #5 av: Tarotstollan

Här har det regnat och stormat hela dagen så det blev inget utgående för mig och nu blåser det ännu värre! Skämtar

Anmäl
2016-02-09 05:46 #6 av: Ians

Godmorgon på er,

Vill bara önska er alla en fin dag Blomma Var rädda om er därute.

Anmäl
2016-02-11 19:11 #7 av: Ians

Hoppas att ni alla har det bra, nu när dagarna blivit lite längre och det känns som om våren ganska så snart kan stå vid dörren.

Önskar er i alla fall en fortsatt fin kväll Blomma

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.