Klotterplanket

Bubbel Tråden

2016-03-21 00:53 #0 av: Ians

Ja då var vi officiellt inne i Våren då!

Vårdagjämning sönd 20 mars. 

Tiden går fort och snart är vi vips inne i sommaren. Kan vi hoppas på en fantastisk sommar i år! 

Men än är det en bit kvar dit, än kan vädret leka lite med oss så håll i hatten Skämtaroch behåll koftan på ett tag till.

Ha en underbar vecka alla och var rädda om er!

Anmäl
2016-03-23 20:05 #1 av: Tarotstollan

Har haft balkongdörren öppen länge nu på kvällarna trots att det är kallt. Jag har velat lyssna på Koltrasten när han har suttit och drillat i en björk, inte så långt härifrån. Underbar sång!Hjärta

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2016-04-07 00:32 #2 av: Tarotstollan

Ja, nu kan man säga att vårregnet kommit. Det har öst ner i ett dygn!RegnarFast de säger att det behövs, då det är torrt i markerna. Jag bryr mig inte, har massor att greja med inomhus.

Anmäl
2016-04-15 20:28 #3 av: Ians

Gjorde om rubriken på denna tråd, då det fylls på långsamt. Ingen idé att ha veckotrådar, utan bättre att ha en som man kan skriva lite om ditt och datt i, så skapar jag en ny när det blir för många inlägg istället Skämtar

Hoppas att ni alla mår bra och att våren har kommit till de flesta av er i vårt avlånga land .

Anmäl
2016-04-15 21:10 #4 av: Tarotstollan

Ja, nog har våren kommit till Västergötland i alla fall, knoppar på träden och vitsippor, krokusar och även påskliljor som inte slagit ut än även om de står fritt på en slänt vänd mot solen!
Just nu ösregnar det och det känns skönt att ha en helg att vila upp sig på innan det är dags att vara social igenSkämtar!
Skulle egentligen på födelsekalas hos en moster i morgon men hon fick åka till läkaren med sin hemska förkylning och hosta så hon ligger nedbäddad och alltså inget kalas i morgon. Istället blir det en rejäl sovmorgon och sen skall jag fortsätta plocka och städa.Hyschar

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.