Klotterplanket

Har bestämt mig

2016-04-23 11:18 #0 av: Ians

Söker någon som kan ta över som Sajtvärd!

Då jag inte längre har den tiden som jag önskar att lägga ner på denna sajt.

Det går bra att inboxa mig om Du är intresserad att driva sajten vidare, i alternativbehandlings andan.

Anmäl
2016-04-23 15:15 #1 av: Magi-cat

Tack Ians för den här tiden och för allt du gjort för sajten!, BlommaHjärta

Lycka till i fortsättningen vad du än gör! PresentRegnbågeSolBallong

Hjärta "...the beginning of wisdom, is, "I do not know" (Data)

Anmäl
2016-04-23 22:08 #2 av: Tarotstollan

Vad tråkigt att du slutar men tack för denna tiden. BlommaDu stannar väl kvar på sajten som medlem eller?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2016-04-23 23:35 #3 av: NiklasTyreso

Verkligen tråkigt att höra, för oss.😦 Du har ju lyckats med balansgången att varken göra siten flummig eller för vetenskaplig. Jag tror det har gjort att alla kan känna sig hemma här. Går det inte att få dig att ändra dig och bli kvar💊↩️?

Anmäl
2016-04-24 10:33 #4 av: Annielle

Vad synd!Ledsen Jag håller med föregående att du har lyckats hålla en bra balansgång. Glad (har nog inte hängt här lika länge som många andra, men jag vet ju vad jag själv har upplevt under min tid i alla fall)

Hur länge har du varit sajtvärd?

Tack för allt! Hjärta

Var dig själv, det finns redan så många andra.

Anmäl
2016-04-24 11:59 #5 av: Ians

Oj då, jag kommer inte ihåg när jag tog över som sajtvärd. Var ju med länge som medarbetare.

Tack för alla gulliga kommentarer Hjärta

Nej, jag kommer nog inte att "ombestämma" mig ang detta, men vara kvar som medlem iaf absolut.

Jag känner att för sajtens fortlevnad så är det dags att lämna över stafett pinnen till någon som orkar, hinner och brinner för Alternativa metoder, både till kropp och själ.  Jag brinner för det alternativa men har inte längre den tiden som krävs, tyvärr.

Kan tänka mig att stå kvar ett tag till, i bakgrunden om jag hittar någon medarbetare som sedan kan ta över stafett pinnen. Men att rodda detta själv känns för tungt just nu.

Anmäl
2016-04-24 15:07 #6 av: Magi-cat

Förstår dig Ians, ibland måste man göra någonting annat. Det kan kännas ödsligt som sajtvärd och ibland hinner/orkar man inte som man skulle önska. En stor blombukett ska du ha som tack för den här tiden! BlommaBallongBallongTårtaPresentBlomma

Det alternativa är ett viktigt område, så hoppas någon med lika mycket engagemang, erfarenhet och kunnande vill ta över!

Hjärta "...the beginning of wisdom, is, "I do not know" (Data)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.