Annons:
Etiketthälsokost-kosttillskott
Läst 4128 ggr
SaraFj
3/3/17, 9:58 AM

Huskur för långa ögonfransar!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Jag såg ett klipp på youtube om en tjej som använder ricinolja på ögonfransarna samt ögonbrynen. Jag testade detta och det funkar! Mina fransar har blivit tjockare och längre samt mina ögonbryn men dom har mest blivit tätare. Mycket billigare än serum som är överdrivet dyra. Innan jag använde ricinolja så hade jag testat att bygga på mina fransar vilket gjorde dem korta och tunna så dom har verkligen återhämtat sig!

Annons:
NiklasTyreso
3/6/17, 6:55 PM
#1

Funkar ricin-olja mot flintskallighet eller tunnhårighet?

Min svåger köpte hårbefrämjande medel på apoteket mot tunnhårighet, men det var ju en produkt som från början var en cancermedicin som som biverkan ökade hårväxten. Lät inte så trevligt att smörja in sig med cancermedicin.

Funkar ricinolja mot tunhårighet är det nog trevligare att använda än hårbefrämjande cancermedicin.

Personligen är det ok för mig att vara flintis, jag rakar skallen helt.

[nathalie_bumbi]
3/18/17, 9:48 AM
#2

Hej, det finns ganska många naturprodukter man kan prova för ökad hårväxt. Ett är att blanda i olika eteriska oljor kända för syresättning/ökad blodgenomströmning och därmed bidragande till ökad hårväxt. Exempel skulle kunna vara rosmarin, pepparmynta och lavendel. Även örtsköljningar kan stötta ökad hårväxt.

lollaa
3/27/19, 9:24 PM
#3

Grymt inlägg! Jag fick sjukt fylliga och långa fransar med hjälp av ögonfransnäring. Hör mycket om näring förut men trodde inte på det från början – men för mig funkade det verkligen!

Lite reklam, men ändå - här kommer en länk till den jag använde:

https://miralash.com/se/?cip=MjEzMy4xNjQuMC41NzA4LjE5NzUuMjYuMC4yMTUuMA

Upp till toppen
Annons: