Annons:
Etiketthealing
Läst 600 ggr
undrarens
9/8/13, 4:03 PM

det blev natur "ljus" -behandling i helgen :-)

så 🙂man blir av höst-☀️.

har strålat och strålat hela helgen känns nästan för otroligt för att vara sant , håller tummarna att de blir en lååång sån här höst😍(i solljus bl a…).

man önskar att de gick spara lite för att "ha"(d vitaminet) i januari😊.

sånt här superväder är riktiga "isbrytare" för super goda höstdrinkar(mango, papaya,  passionsfrukt, u name it vad ni nu gillar för nåt/ vad man nu har känner för att smutta på i höst värmen).  🙂

tackar dagligen för att "gud"(eller vad man nu tror ha "kokat" ihop vår värld, jag menar de finns ju hur många sätt som helst om vad man nu tror på…) skapat nåt så gott som papaya(käka alltså, mmm vilka godingar dom är)😘 för dom.👍😃.

ha en bra dag/kväll på er alla🙂.

varifrån kom egentligen "ljuset"Tummen upp som väckte liv i alla varelser på jorden och att hjärtatHjärta började slå och vi kunde  andasPustar och skratta Skrattar

Annons:
Tuva-Lena
9/9/13, 9:54 AM
#1

Sååå härligt att du uppskattar solen och det fina vädret! Det riktigt spritter i kroppen när man läser ditt positiva inlägg! Papaya har jag däremot inte smakat… får väl ta en sån jag också så kanske humöret åker uppåt de dagar det behövs, jag menar då solen inte tittar till oss.

Ha en fortsatt underbar papaya-höst!🙂

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Ians
9/9/13, 10:31 AM
#2
undrarens
9/9/13, 6:44 PM
#3

#1 precis känslorna brukar va bäst då de "spritter"👍😃

yes har rekat runt i affärerna idag och bett(bön) att dom får mer än gärna ta hem mer(papaya) av det goda❤️.

orange -har liksom blivit ens favorit färg🙂.

hoppas ni får en lika fin kväll som det är här där jag är🙂

varifrån kom egentligen "ljuset"Tummen upp som väckte liv i alla varelser på jorden och att hjärtatHjärta började slå och vi kunde  andasPustar och skratta Skrattar

Pagan
9/9/13, 10:08 PM
#4

Ja det får bli en tur till butiken och inhandla papaya känner jag- har just börjat göra smoothies på morgonen, så en papaya kan ju sitta fint🙂

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Upp till toppen
Annons: