Annons:
Etikettövrigt
Läst 507 ggr
shigne
4/30/14, 6:18 AM

Valborgsbubbel 30 april!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron!

Jisses 😮 - redan sista dagen för denna månad! Imorgon stegar vi in i vårens sista månad.

Just nu skiner solen lite blekt från en gråmulen himmel, det är bara +2.3 grader. 

Gårdagen blev till en riktig "skitdag", så den här dagen kan inte bli annat än bättre. Inga planer för dagen direkt. Tänker göra som vanligt och fira valborg på hemmaplan, helt lugnt och stilla.

Jag hoppas ni får en härlig valborg! kramar i massor

Annons:
abbis
4/30/14, 9:05 AM
#1

Morn

Vaknade upp till en tom lägenhet.. Får se när sambon kommer va det va jag nu inte hört att han skulle göra…

Kommer avsluta en del jobb idag och imorgon som sen får stå för bränning till den 10:e maj. Lite kluvet att åka bort när värmen kommit och allt är så fint här hemma..Stundvis får jag så dåligt samvete..Hur knäpp är man.

Shigne …håller med dig om dåliga dagar.. då kan allt bara bli bättre❤️

kram

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Tuva-Lena
4/30/14, 9:21 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Go'morron alla firare av vårkänslor o annat!

Jag drog i alla fall på mig mössan igen igår.. fyyy fasen va det blåste kallt! och långkallingarna åkte på också! Idag är det grått och regnet hänger i luften.. det var den våren det.Funderar

Grannen har  gjort en enorm brasa utanför tomten så jag håller tummarna för att det inte blåser åt vårt håll ikväll.. hur dum får man bli i detta torra gräs..?!Galen

En annan granne har stans snyggaste "trädgårdstomte"! En stackars hund som sitter fastbunden vid huset hela dagarna. Varför skaffar man hund om man inte ids gå ut med den? Grannsämjan har hittills gjort att jag undvikit att säga nåt, men nu börjar det klia i mig snart..! Tycker så synd om hunden! Ett koppel inte längre än en meter drygt! Där sitter han medan husse går på stan, åker ut med bilen eller ligger inne o slöar! F*****N!Ledsen

Hoppas att ni får en härlig valborg allihopa! Håller tummarna för att vi slipper regnet men det ser dystert ut..

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Ians
4/30/14, 9:23 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Godmorgon på er,

Inte ha dåligt samvete Abbis! Njut nu! Även en arbetsmyra behöver ledigt för att inte gå in i väggen!

Shigne önskar dig en härlig dag! Om gårdagen var botten så borde ju denna dag kunna ta spjärn mot botten och du börjar ta dig uppåt igen! 🌺 en liten blomma att glädja sig åt!

Här vet jag inte vad jag skal säga! Vaknar och är Pigg! Ut med vovven och känner för första gången på flera veckor att jag vill gå en l¨lång promenad redan nu! Jag får luuuuuuft 😃

Orkar gå upp för trappan utan att stanna, jag hade inte röten kondis, som vi säger här, utan jag höll sakta på att kvävas! Jag är sä tacksam och tänker göra lite med den energi jag fått, under dagen!

Ha det gott alla goingar, och var rädda om er! Glöm inte att kolla i högarna som ni skall elda så det inte ligger en liten igelkott där o blir grillad!

har lånat bilden från www.tiddelipom.se

Ians
4/30/14, 9:25 AM
#4

Vink vink Tuvan 👋 du hann emellan!

Ja vad är det för pucko till granne som låter sin hund sitta så😡

Tuva-Lena
4/30/14, 11:45 AM
#5

…och nu haglar det! Tänk om det vore "manna från himlen" istället..!Skrattar

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Tuva-Lena
4/30/14, 11:46 AM
#6

Vinkelivink tillbaks Ians! HjärtaSkrattar

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Annons:
Toyan
4/30/14, 2:11 PM
#7

God middag!

Hoppas allt känns bättre idag shigne.

Säger som Ians abbis, ha inte dåligt samvete, komma iväg bort och få nya intryck är alltid bra, försök koppla av och njut.

Tuvan.. vilken dj..granne, lämpar sig inte att skriva allt jag tycker, undrar vad han skulle gilla att sitta fastkedjad hela dagarna😡

Solsken här idag också, får passa på att njuta, i morron ska det bli kyligare.

Ha en riktigt fin Valborg och 1 maj alla goa❤️

abbis
4/30/14, 7:20 PM
#8

Ska ju snöa i norr så jag förstår mössan Tuvan

J#¤%&/(la granne..skicka en brevbomb , eller nått Tuvan

Ha en skön valborg ,brudar 😉

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Upp till toppen
Annons: