Annons:
Etikettövrigt
Läst 4472 ggr
Torreador
2012-02-08 15:25

Sluta röka?? En baggis!!!

Jag slutade röka för 4-5 veckor sedan. Hur lätt som helst!!! 

Kolla här:

bondmoran.nu/

Så alla ni rökare där ute och alla ni som känner en rökare. Länka vidare!!!!

Jag bara önskar att jag gjort det tidigare. Men nu har både jag och flera av mina vänner och bekanta och även flera av mina bloggläsare testat och alla är överens än så länge!! 

DET ÄR KANOOOON!!!

Kram på er

/Bondmoran

En überklantig, nagellacksknarkande Bondmora. Farlig kombo!! www.bondmoran.nu Välkommen in. Om du vågar…

Läs om mitt kaotiska liv som Bondmora, diplomerad klantskalle, nagellacksnörd och djurtok. www.bondmoran.nu

Annons:
Tuva-Lena
2012-02-08 21:57
#1

Men!! Eeehahhh, va är detta? Förvånad Kan verkligen dom där ångpinnarna ersätta en riktig cig? Jag kan förstå att det känns på "riktigt" i o med att det ryker, men vad är det för ämnen som gör att det ryker då - är det bara ånga? Och vad innehåller den då..?

Ja fungerar det så är det ju toppen! Och du, GRATTIS till rökstoppet också!Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Torreador
2012-02-08 22:35
#2

Japp, för mig funkar det kanon!! Jag kör utan nikotin för jag är inte beroende av nikotinet i sig (är smårökare…) utan av rökningen som sådan. Att hålla något i handen och dra in rök och blåsa ut helt enkelt.

Men det finns även nikotinjuice att köpa till om man vill det.

Då är ju nikotinet i sig skadligt men marginellt om man jämför med att röka…. Du pajar inte dina lungor i alla fall :-)

Det är bara ren ånga. Därför är det inget som stör någon annan heller.

Tack!!! Det är såååå skönt att slippa fimpar, äckliga askfat, att lukta illa jämt, att behöva stå ute och frysa osv.

Tänk om alla tog steget och provade, det skulle vara vääääldigt många färre rökare då :-)

Kram

/Bondmoran

Läs om mitt kaotiska liv som Bondmora, diplomerad klantskalle, nagellacksnörd och djurtok. www.bondmoran.nu

mayolica
2012-02-08 22:50
#3

??? Jag undrar oxå vad det är ?Förvånad??   Undrar oxå om den är absolut helt doftfri och kan använda i närheten av doftallergiker?

Jag slutade för snart tjugo år sen med hjälp av apotekets nikotinmunstycken när dom kom,det funkade jättebra fast det smakde ju inget vidareSkrikandes Jag hade troligtvis valt detta istället om det hade funnits dåFlört

~ mayolica ~

[GunillaF]
2012-02-09 00:32
#4

Det där verkar jättebra. Har kollat din film, men jag hör inte riktigt vad du säger att du köpt dem. Kan du inte ge oss länken?

Torreador
2012-02-09 08:03
#5

Det är inga problem för doftallergiker. Det kan jag inte tänka mig i alla fall för den luktar inte mer än en kopp the :-)

Jag köpte den på www.lightyourfire.se

Det verkar som om ljudet är dåligt på filmen, jag vet inte varför och tyvärr verkar det inte gå att fixa. Sorry! :-(

Kram på er

/Bondmoran

Läs om mitt kaotiska liv som Bondmora, diplomerad klantskalle, nagellacksnörd och djurtok. www.bondmoran.nu

[GunillaF]
2012-02-09 08:07
#6

#5 Tack snälla. Nu ska jag kolla på deras sidaGlad

Annons:
shigne
2012-02-09 08:33
#7

Grattis Torreador till ditt rökfria liv!!

Alla sätt är bra, utom dom som inte fungerar….

Har aldrig hört talas om dom där pinnarna, det var ju lite kul. Men jag skulle aldrig klara av att använda dom. Jag slutade röka för lite drygt 2 veckor sedan och jag använder inte nått substitut, för min del är det bara rakt av så att säga!

Tuva-Lena
2012-02-09 12:57
#8

Om man är typen som är nikotinberoende då? Jag har förstått att du har inget ingrott beroende av just det. Kan man kombinera med Nicorette av nåt slag då? Det finns ju massor att välja bland, eller räcker det med dom här fantastiska ångpinnarna bara..?

Tack för länken, den ska vi lägga in på länksidan här på forumet! Kyss

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Torreador
2012-02-09 16:48
#9

Du kan köpa juice MED nikotin istället. Sedan kan du ju succesivt minska nikotinet helt efter eget tycke :-D

Kram
Bondmoran

Läs om mitt kaotiska liv som Bondmora, diplomerad klantskalle, nagellacksnörd och djurtok. www.bondmoran.nu

Pagan
2012-02-09 20:13
#10

får kolla länken jag med, juice med nikotin?? Aldrig hört talas om.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tuva-Lena
2012-02-09 22:12
#11

#9 Ahhh ja det har man tänkt på också då! Det är ju helt otroligt det här! Konstigt att man inte sett det i reklamen på TV, dom kör på för fullt med Nicorette munspray just nu - och Zonic heter nåt annat..

Tack för en väldigt upplysande länk bondmoran och kram tillbaka! Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Araminta
2012-02-14 00:56
#12

hur dyrt är detta i längden? :D Vill sluta röka då jag röker nästan 2 paket om dagen! :D

<3 Kärlek är som en cirkel, den tar aldrig slut… <3

Torreador
2012-02-14 23:04
#13

Oj!! Då kommer du tjäna rejält på detta. Du sparar ca 70% om du jämför med vanliga cigaretter!!! Så det är stor skillnad :-)

Kram

/Bondmoran

Läs om mitt kaotiska liv som Bondmora, diplomerad klantskalle, nagellacksnörd och djurtok. www.bondmoran.nu

Annons:
Araminta
2012-02-15 02:01
#14

hur mycket e-juice är det som går åt efter en rökning då?

<3 Kärlek är som en cirkel, den tar aldrig slut… <3

[cherstin]
2012-02-15 08:09
#15

Maken och jag slutade röka i början av januari. Rätt upp och ner bara och vi har varit rökare i 45 år bägge två. Vi har inte köpt några cigarettsubstitut av något slag utan gått på viljan. Inte är det lätt inte men det går.

shigne
2012-02-15 08:16
#16

Det var himla strongt gjort cherstin!

Alla är vi olika och kan ha olika lätt för att sluta - oavsett hur länge vi rökt eller hur många cig/dag etc.

Jag slutade också bara rakt av - ingen ersättning för rökningen. Men det tog lite drygt ett år från det att jag bestämde mig, till den dagen jag faktiskt gjorde det!!!

Just nu kan känner jag inte nått direkt sug efter cigaretten, men däremot så har jag väldigt svårt att veta vad jag ska ta mig till vid såna tillfällen när jag tog "ett bloss".

Så själva rökar-beteende är nog starkt inrutat i kroppen och jag kan tänka mig att det är lättare att sluta med såna där pinnar - samtidigt som du underhåller själva beteendet…..

Slutar man "röka" då? Ifall man underhåller beteendet?

Torreador
2012-02-17 11:58
#17

För min del har det blivit att jag nästan slutat helt. Jag tar ett bloss på e-cigen i bland bara för att det är gott men jag har inget rökbehov längre.

Min kompis som varit storrökare i många år gick också över på e-cig för några veckor sedan och hon har märkt samma sak :-)

Kram

/Bondmoran

Läs om mitt kaotiska liv som Bondmora, diplomerad klantskalle, nagellacksnörd och djurtok. www.bondmoran.nu

Upp till toppen
Annons: