Annons:
Etikettövrigt
Läst 1355 ggr
[KosmosBill]
2012-10-06 08:42

Dödlig smitta sprids av läkemedelsbolag !

Ofta kommer det rapporter om hur skolmedicinens aktörer dödar befolkningen.

784.000 i USA förra året som dog av reguljärt förskrivna läkemedel.

Men hallå !!!….hur kan dett få fortsätta. Big Pharmas syfte verkar inte vara att hjälpa människan på Jorden . En annan agenda verkar föreligga.

Beyer fortsatte att sälja Factor 8 i ett deccenium efter att det uppdagats att den innehöll aidsvirus.1000-tals barn dog.

Finns en inspelning där några höjdare som tror att filmkameran är avstängd sitter och skrattar åt hur de ryska deltagarna på os kommer vara fulla av cancertumörer efter att deras vaccinprogram i Ryssland gått av stapeln.(lätt att hitta på nätet).

Det finns ett cancervirus som heter sv-40 som är känt för att ha tillsatts i vacciner.

Idag 6 okt 2012 får jag höra att : Förorenad medicin kopplas samman med ett utbrott av dödlig hjärnhinne- inflammation i sex amerikanska delstater. Totalt har minst fem personer dött och ytterligare 34 insjuknat, varav de flesta i delstaten Tennessee. Myndigheterna kontaktar nu patienter som har injicerats med en steroid som vanligtvis ges mot ryggsmärtor.

http://www.nyhetspressen.se/2166037.html

Vad vill de egentligen, läkemedelsindustrin ?

Vad är deras syfte med detta ?

Depopulation ?

Annons:
Ians
2012-10-06 19:42
#1

Samvetet verkar sitta löst hos dem som vill tjäna pengar….kan man bara konstatera…igen Obestämd

olaka
2012-10-10 11:20
#2

#0

784.000 i USA förra året som dog av reguljärt förskrivna läkemedel.

Källa på det?

Medarbetare på Skepticism.

Finns på Twitter som @Ola_i_Lyckan. Medlem i VoF, Vänsterpartiet samt GAST Spelförening.

[KosmosBill]
2012-10-10 12:30
#3

Det var t.o.m. tidigt 2000-tal dessa siffror gällde. Misstänker att det är betydligt värre idag.

olaka, vad tycker du om Beyers agerande ang. Factor 8

Här har du ett par länkar ang. dödsfall från läkemedel(dödsmedel)

http://www.stopcancer.com/medicalmistakes.htm

http://www.newmediaexplorer.org/sepp/2003/10/29/medical_system_is_leading_cause_of_death_and_injury_in_us.htm

olaka
2012-10-10 13:09
#4

#3

Antog att det var den siffran, men blev förvirrad över att du skrev "förra året".

Du är medveten om att man i den siffran näknar in biverkningar av mediciner, medicinska misstag, liggsår, infektioner, näringsbrist, medicinsk behandling utanför sjukhus, onödiga procedurer samt kirurgi-relaterade va?

Det är alltså en beräkning av alla de dödsfall som orsakats av läkarvård eller sjukvård, så att säga att det är "av reguljärt förskrivna läkemedel" är direkt felaktigt.

Med Beyer och Factor viii var en fruktansvärd tragedi, kan man tycka något annat?

Medarbetare på Skepticism.

Finns på Twitter som @Ola_i_Lyckan. Medlem i VoF, Vänsterpartiet samt GAST Spelförening.

[KosmosBill]
2012-10-10 23:22
#5

Att skolmedicinen överhuvudtaget dödar miljontals människor världen runt varje år räcker för mig för att kunna konstatera att något inte står rätt till.

Tragedi….!?

Att man fortsatte att sälja den aidskontaminerade medicinen i ett deccenium efter att det avslöjats vad den innehöll.. Uttrycket indikerar att det inte var medvetet.

Omständigheterna bevisar att det var medvetet !

olaka
2012-10-11 06:44
#6

#5

Så när nån påpekar för dig att du felaktigt representerar siffror, så hittar du på en ännu större helt utan källa? Fräscht.

Du har som vanligt en skev syn på vad "bevis" betyder, men jag vet att jag inte skulle kunna få dig att ändra dig med rationella argument, så jag ger mig här.

Medarbetare på Skepticism.

Finns på Twitter som @Ola_i_Lyckan. Medlem i VoF, Vänsterpartiet samt GAST Spelförening.

Annons:
[KosmosBill]
2012-10-11 08:45
#7

Skolmedicinen är inte till för att bota. Den är till för att lindra symtom. På så vis kan man hålla folk beroende av läkemedelsbolagen.

De exakta siffrorna är svåra att ange, men skolmedicinen är en av de vanligaste dödsorsakerna i världen.Googla kan du göra själv.

Intressant att du väljer att blunda för det Bayer gör olaka. Mycket talande! Men det visste vi sedan tidigare.

Det blir lättare att "ge sig" än att tvingas erkänna sanningen. Men det förstod jag direkt när du använde ordet "tragedi" om Bayers tilltag. Ingen tvekan om var du har dina lojaliteter.

olaka
2012-10-11 08:50
#8

Medarbetare på Skepticism.

Finns på Twitter som @Ola_i_Lyckan. Medlem i VoF, Vänsterpartiet samt GAST Spelförening.

Silvestris
2012-10-11 13:49
#9

#5

Och hur många människor dör pga. att de inte får tillgång till skolmedicin? Hur många skulle dö om skolmedicinen försvann?

Skolmedicinen lindrar och/eller botar eller menar du att varje bortbehandlad cancer är ett misstag? Varje utplånad bakterieinfektion efter antibiotikabehandling är ett misstag?

[KosmosBill]
2012-10-11 14:00
#10

Det finns exempel på att skolmedicin har fyllt viktiga funktioner. Antibiotika är en sådan.

Bara för att skolmedicin hjälpt i vissa fall så rättfärdigar det naturligtvis inte att den dödar så många. Det är ju helt sjukt !!!

Ians
2012-10-11 17:18
#11

Nu backar vi lite va…..

All forskning i medicinensnamn är inte av ondo…..vi har under de senaste århundrandet tagit rejäla kliv framåt i förmågan att bota o ge människor värdiga liv.

Trots sjukdom och medfödda fel. Däremot kan man ifrågasätta de metoder som avarter av detta strävande ger, i jakten på pengar……till aktieägarna.

Men därmed är inte allt de gör av ondo, som sagt.

Jag tror på både och i ett samförstånd….skolmedicin och alternativabehandlingar.

Det finns mycket vi kan göra hemma för att må bättre…och därmed inte belasta våra kroppar, samhällsekonomin etc onödigt.

Men jag är mycket tacksam att det finns en doktor att vända sig till när inte detta hjälper.

Vissa tillstånd botas bäst med suntförnuft, andra behöver mer krut o då går man till doktorn!

Men det är min åsikt!

Upp till toppen
Annons: