Annons:
Etiketthälsokost-kosttillskott
Läst 4120 ggr
Tuva-Lena
3/14/13, 9:53 AM

Har beställt Vitae Pro..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja jag brukar inte falla för reklamen, men nu har jag gjort det. Jag har hört så många positiva kommentarer om detta kosttillskott, när det gäller människor som har varit stela och haft ont i muskler, leder och nackar/ryggar, att jag är bara tvungen att testa jag också!

Ofta har jag ont i ryggen, efter en skada jag fick när jag ramlade av hästen. Så fort jag börjar bli förkyld t ex, så är det alltid på det stället det börjar värka först, eller om jag har legat konstigt på natten så har jag alltid ont i ryggen på morgonen. Nacken får jag ont i om jag syr, eller stickar eller pysslar med någonting där jag  måste titta ner. Väääldigt irriterande!

Därför mina vänner, hörde jag hjälpen knacka på dörren när till o med min senior-mamma, som har haft svårt att sova och gått med ischias av o till under en längre tid, tycker att hon har blivit MYCKET bättre! Det tog ca tre veckor för henne innan medlet började verka men till o med jag hörde skillnaden när jag pratade med henne sist i telefonen. En mycket piggare och gladare kvinna den här gången!

Vad tror ni? Har ni provat också, eller..? Just nu får man två månaders förbrukning för halva priset, 149 kr!😉

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Annons:
Ians
3/14/13, 12:46 PM
#1

Tycker man kan prova speciellt om någon man känner har haft god nytta av det. Nu finns det säkert någon som börjar gnöla om placebo effekt….So what!

Bare en mår bra så spelar det väll ingen roll……"Ja men de tjänar PENGAR på dig"

Ja förvisso, men det hör till sakens natur att man måste ta/göra NÅGOT för att känna att det hjälper, så någon kommer att tjäna pengar oavsett. Du måste berätta hur det går Tuvan 😉

Elpida
3/14/13, 5:10 PM
#2

Jag har inte provat själv men jag hoppas det hjälper och väntar också med spänning på uppdateringar 🙂

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

abbis
3/14/13, 7:50 PM
#3

Tron kan oxå försätta berg 🙂

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

shigne
3/14/13, 8:38 PM
#4

Tuva - jag har också kikat snett på den där produkten.

Ska bli spännande att höra ditt utlåtande - för visst delar du med dig av det?

Finns en uppsjö av allt möjligt, så det är svårt att veta om man ska våga prova eller inte….

LottaO
3/14/13, 9:20 PM
#5

Vill också veta!👋

Dansa kan man alltid göra!

penke
3/14/13, 10:32 PM
#6

 "för Livet" 
 gillar man saken heter det produktinformation,inte reklam … :- )
jag har inte provat det medlet,men hoppas du mår bättre av det,
 ..och vad är en femma om dagen om du håller dig frisk&nyter *ler*

funderar lite mer,en del s.k nuftiga hånar och pratar om dyrt kiss,
"äter du bara normal kost så får du i dig allt du behöver.."
Jag lyssnar lite mer till de som menar att bla.intensiva "jordbruket" lakar ut/ur jordarna.. 
lite kött på benen får jag när jag läser o vilda djur som dör av närings/vitamin-brist i våra skogar

just nu testar jag ett "nytt" kosttillskott,svavel elr MSM
(tror ni har gamla trådar om det)
det är verksamt !
 Än vill jag inte svara om det är på gott eler  annat *skratt*

   penke

Annons:
[KosmosBill]
3/15/13, 9:29 AM
#7

100% naturliga källor tilltalar mig. Ska också testa detta.🌈

Har beställt nu.

Tuva-Lena
3/15/13, 9:46 AM
#8

Klart jag håller er underrättade om utfallet!😉

Jaså minsann penke, det heter "produktinformation" när man "likar" produkten? men om man är osäker då? Liksom inte riktigt har bestämt sig?😃Egentligen så är jag DÖLESS på all reklam man matas med på TV, men ibland hittar även en höna ett korn, ni vet.. I den här produkten ingår det dessutom många vitaminer, antioxidanter och fetter/fettsyror som är nyttiga för oss "vuxna" människor.😎Du har dessutom helt rätt i det du säger om utarmade jordar, vad finns kvar i en jord som har brukats i hundratals år, kanske med samma grödor dessutom..?

Och som Kosmosbill säger, dom är helt naturliga.🙂

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

penke
3/15/13, 7:52 PM
#9

nu lär väl ingen utse mig till väktare av vårt modersmål,
då jag i bästa fall utsätter det för ..alternativ behandling(!)😮
 å bra du inte bestämt dig,då är du fortfarande rörig i sinnet ..

   penke

Tuva-Lena
3/16/13, 10:44 AM
#10

Nä knappast, men snubblande nära!😃 Ja ja mensan penke, och jag är inte bara rörlig i sinnet, du skulle se vilket spring i benen jag har!😉 Och nu lär det väl bli ändå värre efter att Vitae Pro har frälst mig från "det onda", bäva månne hundarna..😮ha ha..😉

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Upp till toppen
Annons: