Annons:
Etikettmassage
Läst 2378 ggr
Tuva-Lena
2/25/10, 12:11 PM

Alternativ massage kanske..?

Tänk dig att få massage av ormar! Förvånad

Kolla in den här artikeln

Jag håller mig nog till den vanliga om jag får välja.. Tyst

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Annons:
MaMaMade
2/25/10, 12:15 PM
#1

Fiskmetoden är bra för de som har hudbesvär; torr hy, psoriasis od. Det skulle jag gärna testa, om inte annat för att få ett gott skratt. Det killar oerhört när fiskar nafsar på en! Skrattande

Tuva-Lena
2/25/10, 12:18 PM
#2

Är det när man stoppar ner fötterna i ett akvarium? Det såg jag ett inslag på TV om. Skrattande

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

AnnL
2/25/10, 12:58 PM
#3

Huvaligen för ormar. Jag ryser av blotta tanken. Förvånad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

 

MaMaMade
2/25/10, 1:17 PM
#4

#2 Om man vill så…jag kände av det när vi var i Thailand, då kom det fram fiskar o nafsade på en. På somrarna brukar jag sitta blick still i vattenet, alldeles vid stranden i älven. Då kommer det fram småspigg o nafsar, kittlar dödsskönt på benen! Skrattande

#3 Jag är också rädd för ormar. Blir alldeles stel o får hjärtklappning om jag stöter på en ute i skogen. Som tur är har det inte hänt så många gånger.Obestämd

chik
2/25/10, 1:29 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

ORMAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lena.P är jag i verkliga livet.

Tuva-Lena
2/25/10, 8:21 PM
#6

Jag har också varit jätterädd för ormar - ormfobi är ju ganska vanligt, men jag har tränat bort det genom att först o främst tvinga mig att titta på dem på TV.n. Nästa steg var att peta lite på dem när jag var ute i skogen. Då ser man hur rädda dom är. Vi har ett ställe här i närheten där man ofta ser tre-fyra st samtidigt, som ligger och solar sig på morgnarna. Någon som vill följa med på ormsafari? Vi erbjuder det på somrarna och det är ganska poppis faktiskt. Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Annons:
[Jeremina]
2/26/10, 12:24 AM
#7

Jag skulle kunna tänka mig massage av ormar, absolut Cool

majlar
2/26/10, 1:44 PM
#8

Jag skulle också kunna tänka mig ormmassage, tänk ligga där och det bara killar, om det inte är boaormar förstårs, då blir det nog till att fajtas och det blir styrketräning på samma gång.

Jag skulle inte ha något emot fiskarna heller. Sitta där och mysa medans de små liven sköter resten.

KramGlad

Elpida
2/26/10, 2:33 PM
#9

Oj, hellre ormar tror jag. De är ju ganska sköna att hålla i. Fiskar vet jag inte…de ser ju så små ut och man vill ju inte att de små rackarna ska förvirra si in någonstans…*gapskratt*

Läste ni artikeln under - om fågelbajset man kletade in i fejan…. Där är man inte rädd för fågelinfluensan minsann.

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Indiania
2/26/10, 7:13 PM
#10

Massage av ormar aldrig i livet!!!!!Skrikandes

" Var nära naturen - var när dig själv "

Upp till toppen
Annons: