Annons:
Etikettmassage
Läst 3601 ggr
MaMaMade
2011-07-02 18:34

Bowen-terapi

Idag läste jag en artikel i en Allers-tidning om "Bowen-terapi". Det lät spännande och jag har inte kunnat släppa tanken på det.

Är det ngn här som är införsatt i tekniken, ger själv el har provat på som patient?

Annons:
allhealing
2011-07-02 22:04
#1

Det är en bra metod. Jag har själv tagit emot och den går rejält på djupet utan att den som ger behandlingen knappt rör en.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

Ians
2011-07-02 22:06
MaMaMade
2011-07-02 23:15
#3

Lurar ju fortfarande på att omskola mig…hade tänkt komma bort från att ta hand om folk men…jag hamnar likt förbaskat i de tankebanorna! Förvånad Har inte släppt det taktila men detta känns ju också intressant…får till att affirmera *massor* av kosing så att jag får råd att gå skola då! Skrattande

Ians
2011-07-03 10:56
#4

#3…det är väll stor skillnad på att hjälpa folk att må bra i sina kroppar…och att sköta hushållet för dem!

Sen har man sitt eget också att ta hand om…..det blir lite tradigt i längden…

Är man terapeut så behöver man inte tassa på tå, på samma sätt. Och är någon "jobbig"…så går de ju snart Flört

Så varför inte Mama!

Tride
2011-07-03 11:06
#5

#1 instämmer med allhealing. jag har självtagit emot Bowen-terapi vid flera tillfällen.Första gången på en stökig mässa i Oslo. Jag blev så bra av resultatet, att jag sökte upp terapeuter här för att kunna fortsätta att få behandlingar.

Och #3. Instämmar oxå med Ians.

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

 

 

Upp till toppen
Annons: