Annons:
Etikettmassage
Läst 3685 ggr
LottaO
9/23/11, 4:51 PM

Cranio sacral behandling

har jag just varit på. Så underbart att bli ompysslad och tillrättad av mjuka varma händer! Jag fick ryggskott i lördags och vi konstaterade att jag har mycket (eller snarare många) ont i höger sida just nu - både skador och ledvärk! Jag har funderat på vad det är och min första tanken som dök upp hos henne var att jag slår bort eller motar eller möjligen skyddar mig. Det kan kanske också förklara mitt vänstra knä, som i så fall är lite mothåll (tog jag inte ens upp, bara kom på nu när jag skriver…) Vet inte vad riktigt, eller när, om det är viktigt… Ska tillbaka om två veckor!

Dansa kan man alltid göra!

Annons:
Magi-cat
9/23/11, 10:04 PM
#1

Vad trevligt och vad bra att du hittade denna underbara verksamma behandlingsform och att du fick hjälp!

Jag sysslar själv med denna behandlingsform och har gått många kurser. Och jag blir hela tiden alltmer fascinerad över dess användbarhet, djup och effektivitet fastän (eller kanske just därför att) den är så mild.


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

LottaO
9/24/11, 2:31 AM
#2

Hon har behandlat mig i många år. Så det är inget nytt för mig! Vill bara förmedla!

Dansa kan man alltid göra!

Magi-cat
9/24/11, 8:11 AM
#3

Vad bra LottaO! Berätta gärna hur det går för dig och ryggen!


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

LottaO
9/24/11, 1:55 PM
#4

Det är ju egentligen för mina leder jag går dit. Ryggskottet gör att kroppen reagerar med att försvara sig. Då drar det igång i lederna. De känns klart bättre idag. Ryggen känns inte alls.

Dansa kan man alltid göra!

Ians
9/24/11, 5:04 PM
#5

Härligt LottaO!

Skall försöka lära mig lite mer om detta!

szirius
9/25/11, 9:45 PM
#6

Jag har gått med min son när han var liten och hade spädbarnsreflexer kvar. Vi såg fantastiksa resultat på bara några veckor med honom, och tror på denna behandlingsform, där både kropp och själ behandlas.Glad

Annons:
getbins
10/7/11, 3:39 PM
#7

Är det någon som har varit på bindvävsmassage.Vore kul att få höra lite åsikter om det i så fall

Upp till toppen
Annons: