Annons:
Etikettmassage
Läst 3322 ggr
[Nikkki]
2011-12-26 19:57

koppningsmassage

Var på koppningsmassage nyligen och kan rekomendera det. Har haft ont i muskler till och från ett tag och denna metoden hjälpte mig, Blev mer rörlig i ryggen igen och blev av med min spända nacke.

Annons:
Tuva-Lena
2011-12-27 00:08
#1

Så skönt för dig att du blev bättre med den metoden. Det är väl några slags "sugkoppar" man sätter fast på huden, eller hur? "Suget" ökar cirkulationen vilket påverkar genomblödningen i musklerna. Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

[Nikkki]
2011-12-27 09:15
#2

Ja det blir vaccum med gummikoppan mot huden, sedan drar massören koppan fram och tillbaka i olika rörelser. Man blir varm och avslappnad, cirkulationen ökar och bindväven får massage. Kändes väldigt mjukt och skönt efteråt. Kissade mörkt illaluktande efteråt, det var någon utrensning.

Elpida
2011-12-28 14:48
#3

Detta väcker ett svagt minne av att det var några kändisar för ett antal år sedan som gick omkring med konstiga runda märken på sig. Det visade sig vrara någon behandling de varit på. Kan det vara koppningsmassage kanske?

Kom genast att tänka på lymfdränage och cellulitbehandling när jag såg kopparna, vilket det ju även var… Vad skönt att du hittat något som funkade Nikki. Jag skulle absolut kunna tänka mig att prova!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Upp till toppen
Annons: