Annons:
Etikettörtmedicin-kosmetika
Läst 4662 ggr
[Olaf]
2012-11-24 11:28

Rensa ut tungmettaller och annat

Se den här videon om vad vaccinerna innehåller! (Det räcker att kolla de första minuterna för att greppa innehållet i den)

Och här kan man läsa på svenska.

http://vaccin.me/2012/02/22/formaldehyd-och-aluminium-i-vaccin-vad-astadkommer-gifterna-i-var-kropp/

Jag undrar också om någon här känner till hur man kan rensa ut dessa gifter ur kroppen/hjärnan. Har hört att koriander kan hjälpa hjärnan att rensa ut tungmetaller.

Är det någon här som är mer insatt?

Annons:
Tuva-Lena
2012-11-25 10:53
#1

Nää tyvärr är jag inte så insatt i frågan, men vaccinerar mig gör jag inte. Jag hoppas att någon annan kan ge dig ett mer uttömmande svar.Flört

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

LottaO
2012-11-25 12:37
#2

Viccin är ju intressant och inte helt enkelt men de vanligaste vaccinen, ffa mot barnsjukdomar, tycker jag handlar om solodaritet. Det finns ett antal som inte tål vaccin alls och kanske troligt att de är de svagaste och skulle bli sämst av att få sjukdomen i sig. Det finns fortfarande folk som dör i vanliga gamla barnsjukdomar! Jag är i övrigt ganska dåligt insatt men bara för att vi knte har speciellt många fall av barnsjukdomar i Sverige betyder inte att de inte finns och/eller är ofarliga. Men om i princip alla andra viccinerar sig så är risken för sjukdom minimal. Självklart (kanske) finns det biverkningar och problem med vacciner men biverkningar utan vaccin är klart värre. Sen är ju alltid problemet med avvägningen mellan vilka vaccin man ska ta och när… Inte helt enkelt.

Dansa kan man alltid göra!

Anders49
2012-11-25 16:26
#3

Det bästa råd jag kan ge i detta sammanhang är att inte läsa dårpippi sajter som skrivs av gänget kring Torbjörn Sassersson.

Vaccin.me är så absurd att man måste vara idiot för att kunna ta den på allvar.

Ians
2012-11-25 17:03
#4

#3 Andres49 …den sista slängen i ditt inlägg är bra onödig!

Här diskuterar vi med respekt för varandra…punkt slut!

Dina personliga åsikter om intelligensnivån på dem som tror eller inte tror på det som skrivs på andra sajet….hör inte till en god ton!

Man får vara för, eller emot o uttrycka det. Samt även lägga in relevanta bevis för att man har rätt i sak…. MEN inte sprida epitet runt sig ang meningsmotståndarna…ok?!

orsakverkan
2012-11-26 12:36
#5

1. Formaldehyd produceras helt naturligt i våra kroppar. Mängden vi utsätts för via ett vaccin är ca 50 ggr mindre än vi redan har i kroppen. Det finns föga anledning att oroa sig.

2. Aluminium är den vanligaste metallen i jordskorpan och därmed finns det i små mängder överallt. Vi får i oss det bl a via vatten och mat. Under de första 6 månaderna i livet får en bebis i sig ca 4 mg aluminium från vacciner. Under samma tid får barnet i sig kring 10 mg från bröstmjölken (eller 40 mg om födan består av mjölkersättning). Det finns ingen forskning som visat att detta skulle vara skadligt.

[Olaf]
2012-11-26 12:57
#6

#1 Tack ändå. Klokt av dig. Själv har jag varit mer godtrogen under årens lopp.

Annons:
Ove-D
2013-11-22 16:56
#7

#0 hur man kan rensa ut dessa gifter ur kroppen/hjärnan. Har hört att koriander kan hjälpa hjärnan att rensa ut tungmetaller.

Jag har hört att till viss del leverensning, njurrensning och alger (chlorella, spirulina) kan hjälpa till. Alfalfa (groddar), kelp, maskros, pepparmynta, Gurkmeja, ingefära m.m.

Ove-D
2014-04-13 09:53
#8

Ingen som har tips?

Upp till toppen
Annons: