Annons:
Etiketthälsokost-kosttillskott
Läst 5566 ggr
Snuttivonfesen
6/21/13, 9:30 AM

Kombucha /Volgasvamp Hälsa för alla

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har svampen och enl traditionen ska man dela med sej av den och alltså inte ta betalt! Du får den mot pack o porto eller hämtar den hos mej - Hälsa är till för alla! bästa hälsn K

Annons:
korseett
6/21/13, 9:32 AM
#1

är det här samma typ av svamp som gick som kedjebrev på 80-talet? då skulle man odla den och dricka vattnet och så gav man vidare

Tuva-Lena
6/21/13, 9:51 AM
#2

#0 Näää så gulligt av dig!🙂 Jag har hört talas om svampen men aldrig provat.. hör av mig.😉 Det är väl Volgasvamp då? Så det inte är någon förtäckt vit flugsvamp och alla går och blir stortokiga..?😮

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

abductedbywolves
7/26/13, 10:39 AM
#3

Kan jag få en Volga svamp från dig????

Jokkalainen
8/8/13, 6:41 PM
#4

Hej!

Jag önskar också en bit svamp att komma igång med. Smakade min första Combucha bara för några dagar sedan och vill ha mer! Men vill nu göra den själv. Jag sänder gärna brev och porto.

Vänliga hälsningar från Växjö

aasajac
8/12/13, 11:49 AM
#5

Hejsan!

Jag skulle jättegärna också vilja ha en svamp av dig. Vill du ha pengar för porto och förpackning eller ska jag skicka det till dig?
Jag tänker också dela ut svampbebisar gratis.

Vänligen, Åsa

Åsa Jacobsson Tel: 0708425208

Amega Global; health_wander"live.com, www.eamega.com/health_wander

Synergy Worldwide; 2stay@live.se, se.synergyworldwide.com

floagard
8/31/13, 11:10 PM
#6

Jag vill gärna ha svamp, har sökt efter denna typ länge men bara hittat den på danska sidor. Står mer än gärna för pårto och kostnader.

Annons:
Ians
9/1/13, 8:02 PM
#7

Ser inte att TS svarar dem som annält sitt intresse. Är det någon som fått någon svamp? Undrar bara ;)

Snuttivonfesen
8/12/15, 1:21 PM
#8

Men oj vad tiden går fort!!!…. Har totalt missat alla ni som visat intresse för egen kombuchatillverkning - Förlåt! - ber såå mycket om ursäkt då jag inte varit tillbaka här förrän nu. Jag har fortfarande kombuchasvamp men kan tyvärr inte ge bort den längre… 120kr - då får du svamp, startvätska, startinstruktion samt att portot ingår för att få den hemskickad med posten till dej. Jag hjälper dej gärna via mail efter köp om du har frågor eller behöver hjälp. Tills dess läs allt om kombucha på www.kombuchakamp.com 

Välkommen att  maila till september62@hotmail.com

Bästa hälsn Karin

Upp till toppen
Annons: