Annons:
Etiketttips
Läst 1628 ggr
Japansk tjej
12/20/13, 7:01 AM

någon i Kyoto??

Hejsan!

Någon vet att hur man ska träffa Svenska i Kyoto Japan? Jag är en Japanska kvinna och vill ha Svensk lärare i Kyoto😊

Tack😂

Annons:
Tuva-Lena
12/21/13, 9:58 AM
#1

Hej svejs!

Ett litet tips är att du går in på "Japan.ifokus", där borde dom kunna hjälpa dig eller ge dig tips på hur du skall hitta din lärare! :)

Lycka till!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Japansk tjej
12/21/13, 2:57 PM
#2

Tuva-Lena Ok, jag ska gör det igen på Japan.ifokus! Tack för din hjälp:)

Tuva-Lena
12/23/13, 9:46 AM
#3

Oj då, du har försökt där redan? Ja här inne är det få som har kopplingar till just Japan, snarare Kina då och den kinesiska medicinen, i övrigt är vi inte så beresta.. tyvärr. Hoppas att du hittar din lärare! :)

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Japansk tjej
12/26/13, 8:25 AM
#4

Jo, jag försökte redan:) Jag fick ett svar men vet inte om det fungerar.. Ursäkta min Svenska! Jag förstod inte om webplatsen mycket:( Nu har jag ingen aning vad ska jag göra, men jag ska tänka andra sätt:) Jag hoppas att jag hittar lärare också!

Tack så mycket igen!

TjockaBerta
12/26/13, 8:32 AM
#5

TS.

Jag tycker du är duktig på svenska. 

Förr kunde man uppsöka svenska kyrkan i städerna om man ville  ha kontakt med svenskar. 

Om det inte finns i Kyoto kanske det finns svenska företag där det arbetar svenskar. Det brukar också finnas internationella skolor med olika språksektioner.

Där kanske du kan hitta någon som kan hjälpa dig vidare.

Hoppas du hittar någon du kan lära dig av.

>>>Malum domesticum<<<

Japansk tjej
12/26/13, 9:21 AM
#6

TjockaBerta,

Tack för dina informationer! Nej nej min svenska är inte bra:((

Oj, det är jätte svårt att hitta någon som pratar svenska här i Kyoto! En man i Japanfokus.se svarade min fråga och han sade att det finns några svenska på Japansk språk skolor i Kyoto. Jag tror att det finns några Svenska där så det är det enda sättet att bara åka dit och fråga om det finns Svenska där…  Jag är jätte blyg att göra det aww Xp

anyway, tack för din hjälp ;D

Annons:
allhealing
12/26/13, 9:05 PM
#7

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

Japansk tjej
12/27/13, 3:26 AM
#8

Tack så mycket✨

Upp till toppen
Annons: