Annons:
Etiketthealing
Läst 3653 ggr
Ians
6/30/14, 1:58 PM

Healingtråd 11

Så nu började den gamla tråden att bli lite väl lång, så vi startar upp en ny tråd.

Här är länken t ill den gammlatråden:

http://alternativbehandlingar.ifokus.se/discussions/52d3d8e28e0e741ed10009d8-healingtrad-10?discussions-1

Välkomna in!

Måndagar mellan 21.00-21.15 sitter de som vill vara med och sända och de som vill ta emot lite healing. Läs gärna råden till dem som tar emot lite längre ner i detta inlägg.

Detta är en allmän healing tråd för lite boost i tillvaron.

Specifika problem o frågeställningar får de som så önskar ta i pm med mig. Då vill jag ha namn o ort du bor på för att kunna koncentrera mig på just DIG o din frågeställning! Naturligtvis känner jag ett ansvar för dem jag skickar till privat o lämnar inte ut varken namn eller din berättelse officiellt…utan det är mellan Dig o Mig!

HÄR besträmmer du själv hur privat du vill vara!

Och som innan gäller följande regler… för dessa måndagar!

Anmäl dig i denna tråden…senast vid 20.45 den Måndag du vill vara med, och antingen ge eller taemot healing. Nickname räcker…jag tror att de som står för själva kraften känner av både din önskan o vår intention!

Lite råd för optimal känsla o behållning av dessa allmäna sessioner…

  • Sätt dig eller lägg dig, bekvämt.

  • Se till att du är ostörd under dessa 15 minuter som healingen tar.

  • Djur kan känna av healing kraften o därmed störa dig, så går det så setill att de är i ett annat rum.

  • Avsluta stunden sakta o låt tankarna bara komma som de kommer…ligg/sitt kvar en stund o bara var.

  • Drick gärna lite extra det närmaste dygnet…för utrensningens skull.

  • Skriv gärna något efteråt om hur du upplevt stunden…både som sändare o mottagare. Det kan vara gott för dem som lägger en stund på helt okända människor att få en liten feedback Flört

Annons:
Ians
6/30/14, 2:00 PM
#1

Sista inlägget i den gamla tråden var gjort av Theleonora

Rosen05 
Theleonora

Ians…skickar

shigne
6/30/14, 3:52 PM
#2

Jag är med - både som sändare och som mottagare!

Rosen05

Theleonora

Ians

shigne

shigne
7/1/14, 9:38 AM
#3

Jag är ledsen, men jag var inte med under den utsatta tiden.

Däremot så la mig något senare. 

Upplevde inget speciellt annat än ett härligt lugn, har sovit så himla gott hela natten och kunde/fick en efterlängtad sovmorgon.

Gårdagen var kaotisk och det var många heta känslor i luften - idag känner jag mig lugn och väldigt harmonisk!

Tack alla!

Ians
7/1/14, 11:47 AM
#4

Tack alla som var med under healingstunden igår kväll.

Några lösryckta ord som återkom i tankarna, var : diabetes, tillförsikt, glädje

Kanske kan det säga någon, något!

Rosen05
7/1/14, 6:30 PM
#5

Tack för healingen igår kväll! Kom tyvärr inte i säng trots att jag var hemma, har inte känt något, men mår bra i alla fall!  Tack åter igen! 😎

Kram Rosen05

Theleonora
7/1/14, 9:06 PM
#6

Stort tack för healingen. Något mör i kroppen som vanligt men med en bra känsla. Har fått en massa insikter. Men mitt trötta jag vill inte ge med sig. Antagningen går jag och bär på nåt tungt jag inte vill se. Tillit och glädje kan jag absolut ta till mig och jag kände mycket energi i hjärtat och de två chakrorna under hjärtat. Diabetes, hm, kollade på den spirituella innebörden och det stämmer bra. Har kollat mig för diabetes innan men det var negativt :). Ska kolla igen eller så räcker det med spirituella vägledningen. Kram


Annons:
Theleonora
7/5/14, 8:45 AM
#7

Eftersom jag inte är här på måndag och telefonen kommer vara avstängd så passar jag på att anmäla mig till healingen på måndag redan nu! Theleonora


Fjaeril77
7/6/14, 4:51 PM
#8

Är gärna med ikväll & tar tacksamt emot heling Theleonora Fjaeril77

Fjaeril77
7/6/14, 5:47 PM
#9

Hej igen - vill lägga till min syster liksom förra veckan som vill ta emot healing Theleonora Fjaeril77 Kerstin

Ians
7/6/14, 8:27 PM
#10

Ikväll 😮är det inte Söndag idag?

För vi brukar ha healing på måndagarna 😉Men då är ni med Fjaeril77

Theleonora

Fjaeril77

Kerstin

Rosen05
7/6/14, 8:32 PM
#11

Gokväll!

Jag är gärna med imorgon och tacksamt ta emot styrka och energi.

Theleonora

Fjaeril77

Kerstin

Rosen05

shigne
7/7/14, 6:39 AM
#12

Jag är med ikväll;

Theleonora

Fjaeril77

Kerstin

Rosen05

shigne

Fjaeril77
7/7/14, 11:57 PM
#13

Var lite virrig igår…. Men vi tog in energin/healingen i en fantastiskt naturreservat med blicken mot horisonten/vatten/solnedgång. magiskt! Kändes bra så på nåt sätt var vi väl med… Tack för din gåva - trött ikväll så nu blir det sömn.

Annons:
shigne
7/8/14, 8:53 AM
#14

Tack alla för gårdagen! 🌺

Jag kom till ro alldeles för sent, men jag var med ("bättre sent än aldrig"?)

Ibland är livet så, det går inte alltid efter planerna. 

Jag upplevde inget speciellt, annat än att jag känner mig väldigt trött just nu och samtidigt väldigt utvilad i kroppen….

Rosen05
7/8/14, 7:20 PM
#15

Tack till alla från mig också för igår!  Blev samma här att jag kom till ro lite sent,

´Kände inget särskilt, men har varit j-trött idag, blev piggare på em och har energi trots värmen! Tack! Soliga kramar!😎

Theleonora
7/9/14, 10:26 PM
#16

Tack alla för healingen!

Säger som Shigne, jag upplevde inget speciellt mer än att jag blev väldigt pigg under kvällen och kunde inte somna. Men sen har jag ju varit iväg på retreat också så kan ha varit en kombination av alla intryck.


Fjaeril77
7/14/14, 8:44 PM
#17

Hej, Vill gärna delta i kvällens healing om det är någon? Tar tacksamt emot ikväll Fjaeril77

Ians
7/15/14, 5:34 PM
#18

Tyvärr blev det ingen healing igår kväll då jag gjorde min första natt efter semestern, lite att sätta sig in i efter några veckors ledighet….så jag hade tom glömt att det var måndag igår 😞

Men på måndag 21 juli kl 21.00, åtekommer vi igen med förnyade krafter! Jag lovar!

Fjaeril77
7/16/14, 12:06 AM
#19

Tack, tänkte det kanske var uppehåll i juli. Hoppas du hade en skön avkopplande ledighet!

Ians
7/21/14, 3:17 PM
#20

Lyfter upp tråden i menynraden, för i kväll är det healing om någon vill vara med och få eller att ge lite krafter  ❤️

Klockan 21 som vanligt!

Annons:
Theleonora
7/21/14, 5:28 PM
#21

Jag tar gärna emot lite healing. Theleonora Ians


Theleonora
7/21/14, 10:17 PM
#22

Tack för healingen! Kändes en del från hjärtat till näsan. Just det området jag tänkte be om! ❤️


Ians
7/22/14, 7:54 AM
#23

Vassego! ❤️ Theleonora

Ians
7/28/14, 4:31 PM
#24

Måndag och healingkväll för hugade! Så jag lyfter upp tråden i menyraden, så att de som vill vara med ser den 😉Välkomna att anmäla er!

shigne
7/28/14, 4:41 PM
#25

Jag vill gärna vara med….men för min del blir det lite senare, kanske runt kl 22. Är det okej?

Theleonora
7/28/14, 5:16 PM
#26

Jag är gärna med! Ians Shigne Theleonora


Theleonora
7/29/14, 11:40 AM
#27

Tack för healingen igår. Drömde en massa roligt och osammanhängande. Lite tung natt dock med värmen. Idag var det svårt att komma upp så jag ska iväg nu och köpa en fläkt :) ❤️


Annons:
Rosen05
8/3/14, 7:29 PM
#28

Gokväll!

Oroar och är lite ängslig  för att börja arbeta 11/8 så skulle gärna vilja vara med imorgon kväll och tacksamt ta emot stärkande positiv healing. Kram! ☀️

Rosen05

shigne
8/4/14, 8:02 AM
#29

Ikväll är jag med:

Rosen05

shigne

Ians
8/4/14, 10:56 AM
#30

Ians

Rosen05

shigne

Fjaeril77
8/4/14, 8:45 PM
#31

Är gärna med ikväll, tacksam! Ians Rosen05 shigne Fjaeril77

shigne
8/4/14, 9:40 PM
#32

Tack för healing ikväll…. Lite rastlös och svårt att varva ner, men upplevde värme och trygghet. Lite svårt att andas i början, hjärtat slog hårt och oregelbundet.

När jag rensat klart, så lugnade allt ner sig och jag kände mig mindre rastlös, samt ett lugn som infinner sig!

Tack alla!

Rosen05
8/5/14, 9:07 AM
#33

Tack för healingen i går kväll! Lade mig 5 min före, hade lite svårt att varva ned.

Sedan lite bättre, men då pep det till i mobilen, blev störd, ja så blev det för mig, men är i alla fall nöjd och tacksam! Tack o kram till alla!

Rosen05
8/10/14, 1:02 PM
#34

Hej!

I morgon måndag 11/8 skriver jag upp mig på healingstunden..vill  tacksamt ta emot stärkande och positiv healing. ❤️

Rosen05

Annons:
shigne
8/11/14, 12:19 PM
#35

Jag är med ikväll:

Rosen05

shigne

Fjaeril77
8/11/14, 8:42 PM
#36

Hej, Jag är med ikväll & tar tacksamt emot❤ Skriver snabbt personligt pm Ians// kram Rosen05 shigne Fjaeril77

Theleonora
8/11/14, 8:46 PM
#37

Jag är gärna med också Rosen05 Shigne Theleonora Fjearil77


Ians
8/12/14, 3:43 PM
#38

Tack alla goingar för att ni kikade in och anmälde er och deltog  i healingstunden!

Önskar er alla en fin vecka!

Theleonora
8/12/14, 4:34 PM
#39

Tack för healingen. Var som vanligt extra svårt att gå upp imorse så det märks att det hänt saker, men jag kände inte av healigen särskilt mycket mer än att jag blev lugn av den. Det rör på sig inombords minst sagt, en massa ångest och annat skit som kommer upp. Försöker vara närvarande och bara släppa allt. ❤️


Rosen05
8/12/14, 5:02 PM
#40

Tack för healingen igår kväll! Blev sittande framför TV och försökte koppla av..blev trött men kände inte av något särskilt. Har varit en bra dag i alla fall. 

Intressant å läsa din kommentar Theleonora! Jag lär mig och tar in…

shigne
8/12/14, 5:35 PM
#41

Jag somnade ifrån allting….. Ber om ursäkt! Ska försöka vara med utvilad och närvarande nästa vecka!

kram

Annons:
Fjaeril77
8/12/14, 10:38 PM
#42

Tack för healingen igår. Kan nästan kopiera Theleonoras kommentar rakt av. Dessvärre inte inte känt mig lugn idag utan mått dåligt. Hoppas det lättar imorgon! Intressant att läsa era kommentarer som Rosen05 också skriver

Rosen05
8/17/14, 5:34 PM
#43

Vill gärna tacksamt vara med imorgon kväll och ta emot stärkande, positiva energier. Betyder mycket för mig! Kramar Blinkar

Rosen05

Theleonora
8/17/14, 6:57 PM
#44

Jag är gärna med imorgon! 

Theleonora

Rosen05


Ians
8/18/14, 8:59 AM
#45

kl 21  i kväll sätter vi igång…. välkomna 

Theleonora

Rosen05

Fjaeril77
8/18/14, 8:44 PM
#46

Är gärna med ikväll på samma önskningar från mitt förra pm Ian :-) 2014-08-18 08:59#45 av: Ians kl 21 i kväll sätter vi igång…. välkomna Theleonora Rosen05 Fjaeril77

Theleonora
8/19/14, 7:31 AM
#47

Stort tack för healingen! Kände inget särskilt, är väl så pass van nu ;). Jag tror dagens tema är tillit och att känna att jag är säker! Har kommit upp lite tecken kring det. Tackar och tarr emot alla insikter som kommer min väg ❤️


Ians
8/19/14, 1:51 PM
#48

Tack till er som deltog i måndag kvällens healing! 

Fjaeril77 du har ett pm i din inkorg alldeles strax!

Annons:
Rosen05
8/19/14, 5:17 PM
#49

Tack för healingen igår kväll! Lade mig strax före 21.00, lite sent..men jag kände it så mycket , lite av ett lugn som spred sig i kroppen, inget annat.

Kram

Rosen05
8/24/14, 7:43 PM
#50

Vill gärna vara med imorgon kväll och ta emot healing. Behöver mod och styrka till veckan i arbetet.. Tack på förhand! Blomma

Rosen05

Fjaeril77
8/25/14, 8:20 PM
#51

Hej, Tack Ians för pm'et - du ÄR en ängel! Tack för healingen & den xtra stunden du gav! Läste & har svarat dig nu. Tar tacksamt emot ikväll igen på samma tema som mitt/våra pm och ska nu sitta upp såsom du tidigare rekommenderat :-) Rosen05 Fjaeril77

Fjaeril77
8/28/14, 11:12 AM
#52

Hej, Tack för healing i måndags! Kände inget speciellt. Men satt upp för att ej somna… Såg inte nån bekräftelse att vi körde i måndags som vanligt m healinstunden kl 21? Kanske det inte var nån….? Ha en fin dag!

Ians
8/28/14, 4:34 PM
#53

Jodå Fjaeril77 jag skickade även i måndags. Han bara inte in och skriva. Säger till när jag inte kör alls, av någon orsak. Men måste komma ihåg att kommentera inte bara checka vilka som anmält sig 😉

Ibland är det så att det inte känns något speciellt, även för mig som sänder, men det säger inget om hur mottagaren eller någon av dem känt. Inte heller säger det något om Verkan, i längden. Vi får se under veckan, var uppmärksamma på de små tecknen, som kommer till er!

Rom byggdes inte på en dag, inte heller alltid ser man verkningarna omedelbart av healingen. De små tecknen som kommer efteråt som pockar på, är också viktiga för förändring över tid!

Ibland har man något akut, då verkar healingen oftast på det akuta planet och möter det akuta behovet. Men i saker som behöver tid på sig så märker man ibland inte av just dessa stora förändringar för varje gång.

Ha en härlig vecka mina vänner……

Fjaeril77
8/29/14, 8:52 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#54

Trodde det var så Ians! Tack än en gång för healingen! Ha en fin helg. Varma hälsningar

Ians
8/31/14, 1:26 PM
#55

Tack för den fina blomman Fjaeril77 🙂

Annons:
Rosen05
8/31/14, 5:16 PM
#56

Tackat för healingstunden som var i måndags! Kände inte av något särskilt, ja lite av ett lugn inombords..Trodde också att det kanske inte blev av när ingen skrivit någon kommentar men nu vet man att Du Ians skriver om de inte bli av,

Jag skull tacksamt vilja och behöva ta emot stärkande o positiv healing imorgon kväll!

Rosen05

Theleonora
8/31/14, 5:17 PM
#57

Jag tar också gärna emot healing imorgon (känner att jag skulle behöva en stor dos idag redan 🤦‍♂️). Samma ämne som förra veckan. Om det blir nån ändring på det så PMar jag :)

Rosen05

Theleonora


shigne
9/1/14, 5:50 AM
#58

Jag är med ikväll - både som givare och mottagare!

Rosen05

Theleonora

shigne

Ians
9/1/14, 8:15 AM
#59

Då kör vi igång kl 21 i kväll som vanligt 😉

Fjaeril77
9/1/14, 8:47 PM
#60

Tar tacksamt emot ikväll igen! Smärtsam högerhäl som önskas lindring Rosen05 Theleonora shigne Ians Fjaeril77

Fjaeril77
9/1/14, 8:50 PM
#61

Ps Vill också tillägga damma ämne som i tidigare pm Ians. Ds ❤❤❤

Theleonora
9/2/14, 9:01 AM
#62

Tack för healingen igår! Känns som att den var väldigt kraftfull. Har inte riktigt vaknat till liv än, känner mig som en zombie. Men det händer saker helt klart. Drömde mycket i natt och insikter trillar ner. Jag är på rätt spår. ❤️


Annons:
Ians
9/2/14, 11:19 AM
#63

Fantastiskt Theleonora! ❤️

Tackar alla som deltog under healingsessionen i går kväll!

Rosen05
9/2/14, 4:59 PM
#64

Tack Ians för healingen igår kväll! Och tack till dig Shige!

Kände inget särskilt under tiden, vad jag minns (?). Idag känt mig välmående, fokuserad, glad, trygg, haft ork/energi i arbetet! Känts jättebra!

Tack!❤️Kramar

shigne
9/3/14, 6:23 AM
#65

Tack alla ni!

Det som hände under healingen var att ett otroligt lugn och fullt med kärlek kom till mig - jag gjorde healingen något senare, men jag sände iallafall. 

Jag hoppas vi "ses" nästa vecka igen!

Kram ❤️

Ians
9/3/14, 8:11 AM
#66

Absolut Shigne!

Fjaeril77
9/6/14, 8:00 PM
#67

Lite sent men tusen tack för healingen i måndags. Jag har drömt om dej Ians… Det var mån el tis natt. Kan inte komma ihåg detaljer men du kanske kom för att säga något till mig… Är uppmärksam på allt som händer/förändras Rosen var från Botaniska Trädgården i Visby för 2-3 år sedan. Blev ganska bra alla bladen framträdde så fint 🌻

Theleonora
9/8/14, 5:48 PM
#68

Healing ikväll? Theleonora


Rosen05
9/8/14, 6:17 PM
#69

Är gärna med och tar emot healing ikväll, enligt PM som Du Ians har fått av mig tidigare. Tack på förhand!

Theleonora

Rosen05

Annons:
Ians
9/10/14, 4:10 PM
#70

Tack för ert deltagande Rosen05 och Theleonora i måndags!  kram till er båda! 🤗

Rosen05
9/10/14, 4:51 PM
#71

Tack för healingen i måndags kväll! Har känt av ett lugn och trygghet inombords både tis och ons! Känts bra!   Kramar och solsken! ☀️

Rosen05
9/14/14, 3:30 PM
#72

Vill återigen vara med på healingstunden imorgon kväll 15/9!

Tack på förhand! ☀️

Rosen05

Ians
9/14/14, 5:23 PM
#73

Välkommen in i morgon vid 21 Rosen05 🤗

Därmed är anmälnings listan för healingkvällen imorgon månd 15 sept påbörjad:

Rosen05

Ians…sänder

mufasa
9/14/14, 7:00 PM
#74

Jag vill vara med!!

Tack

Mufasa

Rosen05

Ians…sänder

shigne
9/15/14, 8:43 PM
#75

Jag är med ikväll….

Mufasa

Rosen05

Ians

shigne

shigne
9/16/14, 7:15 AM
#76

Tack alla som var med igår kväll!

En tanke/känsla som kom till mig under healingen; vänster sida av kroppen kändes som om den "ville nå ner till jorden", kanske en påminnelse om den kvinnliga sidan - en strävan efter kvinnligheten. För visst är det den vänstra sidan som är kvinnan? Ingenting som gjorde ont, ingenting som kändes oroligt…. Det var som om den kvinnliga sidan av mig tog plats, ville ha plats etc.

Sen rensade jag ordentligt, skickade kärlek, värme och lite såpbubblor (vet inte varför det blev så….jag följer bara känslan/tanken hela vägen ut).

Kramar ❤️

Annons:
Ians
9/16/14, 7:51 AM
#77

Shigne, man skall följa sin känsla ,för det är när man släpper på kontrollen somdet börjar hända Mirakel ❤️

Vår kontroll över allt och förnuftet är det som stoppar den andliga utvecklingen många gånger. Vi får itutat i oss från vi är små att vara realister och ha kontroll! väldigt lite av vårt andliga jag lever med de etiketterna på sig. Vårt andliga jag förutsätter att vi just kan lämna över en stund och låta oss föras i riktningar som vi inte trodde var möjliga!

"Någon där ute Tycker om mig/älskar mig" Hör man människor säga ibland!

Ja något därute något större än dig, älskar dig villkorslöst. Älskar det som är det riktiga Du,  den du är innerst inne! Det enda som krävs är att du lyssnar, för att det skall börja hända saker.

Ofta är det så att vi söker innåt, uppåt till något högre i tider av kris, Då är vi beredda att lyssna, för då har vi inget att förlora 😉 Men så länge saker puttrar på rätt gnisselfritt så lämnar vi inte över rodret, eller ens lyssnar in på de råd vi får längst vägen.

Nu är det inte så att vi skall gå med huvudet "bland molnen" och inte ta ansvar för något vi gör. Men ju mer vi lyssnar på den inre rösten, ju mer i harmoni kommer vi att vara med det som händer runt oss! Och vi kommer att få den hjälp vi behöver mer frekvent, den kommer inte att vara  uteslutande något som rusar till undsättning när det skitit sig rejäl. Om vi bara vågar lyssna! Inåt för en kort stund innan, vi tar avgörande beslut, vågar lyssna på vår magkänsla….för det är vårt högre Jag som talar, vår själ i samklang med en visdom som är långt mycket större än den vi någonsin kan få här!

Små känslor att skicka iväg såpbubblor av kraft och kärlek är små steg i rätt riktning!

Det som talar till vårt inre jag, blir mer och mer tydligt ju mer vi lyssnar! 

Tack alla som var med under healingstunden igår kväll, kram till er alla!

mufasa
9/16/14, 4:22 PM
#78

För mig kändes ingenting bara blir jag lite trött och trodde skulle  sova mycket  bättre men tyvärr sov som vanligt alltså dåligt. 

Tack så jätte mycket

Mvh

Rosen05
9/28/14, 3:28 PM
#79

Tack för healingen 16/9,  kändes inte något särskilt, men ett välbefinnande dagen efter i alla fall vilket jag tycker är bra!

Vill gärna tacksamt ta emot stärkande healing imorgon 29/9  enligt det PM jag skickat dig sist Ians.

Rosen05

Ians
9/28/14, 4:08 PM
#80

Vi kör som vanligt imorgon den 29/9, september månads sista healing kväll!

Theleonora
9/29/14, 6:50 PM
#81

Jag är gärna med Rosen05 Ians Theleonora


Theleonora
9/29/14, 8:18 PM
#82

Ians, jag har också skrivit PM till dig!


Rosen05
9/30/14, 6:56 PM
#83

Tack för healingen igårkväll! Var mycket trött och hängig. Jag kände inte något , somnade alla fall ganska gott! Sovit bra!  Lite mindre trött idag!  Är nöjd och glad samt tacksam för dessa tillfällen!

Kramar👋

Annons:
Ians
10/2/14, 5:56 PM
#84

Har kikat in skriver under natten, men måste skynda mig nu! 

kram

Rosen05
10/5/14, 9:03 PM
#85

Skriver upp mig för healing imorgon kväll 6/10, tacksam enligt mitt  senaste PM Ians!

Rosen05

Toyan
10/6/14, 12:03 PM
#86

Sent ute men vill gärna vara med på healingen i kväll.

Theleonora
10/6/14, 1:43 PM
#87

Jag är gärna med på healing ikväll Toyan Rosen05 Theleonora Passar på att gr ett stort tack för healingen förra veckan. Det tunga började släppa från tisdagen och jag är tacksam för all styrka till att klara av alla utmaningar förra veckan!


Ians
10/6/14, 7:09 PM
#88

Härligt Theleonora! Vi kör i gång vid 21 ikväll som vanligt /kram

Rosen05
10/7/14, 7:54 PM
#89

Tack för healingen igår! Kände inte något, men somnade ganska gott, sov sen hela natten utan toabesök vilket jag gör annars varje natt. Mått bra idag!

Kram 👍

Rosen05
10/12/14, 5:28 PM
#90

Gokväll!

Vill gärna vara med imorgon kväll och få ta emot healing. Skickar ett PM Ians!

Tack på förhand! 👋

Rosen05

Annons:
mufasa
10/13/14, 12:25 PM
#91

Hej,jag vill vara med.

tack

mufasa

Rosen05

Theleonora
10/13/14, 2:23 PM
#92

Jag är gärna med Ians (skickar också PM) Ians (sänder?) Mufasa Rosen05 Theleonora


Ians
10/13/14, 9:42 PM
#93

tack för era pm med önskemål om områden som ni vill att jag skulle fokusera runt under healing stunden ! Jag har läst dem och sänt tankar till just det ni bett mig om. Tack för i kväll önskar er alla en bra vecka! /kram

mufasa
10/14/14, 8:25 PM
#94

Tack för healingen,det känns redan bättre.❤️🌺

Mvh

Theleonora
10/14/14, 8:29 PM
#95

Stort tack Ians!


Rosen05
10/16/14, 7:17 PM
#96

Tack Ians för healingen i måndags!

Från en trötter 😴

Kram👍

Toyan
10/19/14, 12:00 PM
#97

Vill gärna vara med på healingen i morgon kväll, 20/10, tar tacksamt emot hjälp för min rygg.

Annons:
Ians
10/19/14, 5:12 PM
#98

Det är jag som går in och "likar" era förfrågningar. så ni vet att jag sett dem  😉

Toyan

Rosen05
10/19/14, 5:26 PM
#99

Är gärna med på healingen i morgon kväll (20/10), och tar tacksamt emot healing

(enlig det jag skickat PM till dig tidigare + tillägget förra vecan,Ians)

Rosen05

Ians
10/19/14, 5:28 PM
#100

Toyan

Rosen05

Ians
10/19/14, 6:59 PM
#101
Ians
10/19/14, 6:59 PM
Theleonora
10/20/14, 1:57 PM
#103

Jag tar tacksamt emot healing ikväll! Skriver PM :)

Toyan

Rosen05

Theleonora

Ians


shigne
10/20/14, 3:23 PM
#104

Jag är med ikväll!

Toyan

Rosen05

Theleonora

Ians

shigne

Annons:
Theleonora
10/21/14, 1:00 PM
#105

Stort tack för healingen!

Fascinerande hur jag har förändrats över tiden. I början hade jag så många olika symtom efter en healing och det gick väldigt mycket upp och ner under hela veckan till nästkommande måndag, men det är verkligen skillnad nu. Tacksam! 

Kände mig väldigt pigg igår kväll så kunde inte somna förrän 2:30. Hade svårt att gå upp tidigare än kl 7, såklart.


shigne
10/21/14, 2:53 PM
#106

Tack för igår kväll!

Härligt att Theleonora… 

Själv kände jag en olustig känsla som vandrade omkring under healingen. Jag rensade och sände så mycket jag kunde… Efter ett tag klingade det av och jag slumrade nog till ett tag.

Tack ❤️

Ians
10/21/14, 4:01 PM
#107

Tack alla söta för att ni var med under healingstunden! Önskar er alla en härlig vecka, med många goda skratt och möten med goa människor! Stor kram till er alla 🤗

Rosen05
10/21/14, 5:45 PM
#108

Tack för healingen i går kväll. Kände inte något under tiden.  Gick upp efteråt,  tycker att jag sovit, men kan ha sovit lite halvdåligt har jag en känsla av.  Har idag varit så hemskt trött och ur balans..

Kram Rosen05

Toyan
10/22/14, 8:41 AM
#109

Tack för healingen i måndags kväll!

Hade mindre ont igår🙂

Rosen05
10/26/14, 6:45 PM
#110

Vill gärna vara med imorgon kväll och tar tacksamt emot healing enligt PM som jag skickat tidigare till Dig Ians.🙂

Rosen05

Ians
10/27/14, 6:56 AM
#111

Ny vecka och healing stund ikväll som vanligt: Rosen05

Annons:
shigne
10/27/14, 7:26 AM
#112

Jag vill vara med ikväll….  och hoppas jag kan passa in tiden!

Ians

Rosen05

shigne

Theleonora
10/27/14, 8:57 AM
#113

Jag är gärna med ikväll enligt PM från förra veckan. Hoppas på att kunna somna kl 22 ikväll och använda energin från healingen på morgonen ist för kvällen ;) Ians Rosen05 Shigne Theleonora


Fjaeril77
10/27/14, 8:44 PM
#114

Min mamma vill vara med ikväll! Ians - jag har skickat privat PM ang hennes healing.

Theleonora
10/28/14, 8:04 AM
#115

Tack för healingen! Sov ok, vaknade mitt i natten av att hjärtat rusade. Men somnade snabbt om igen. Hoppas på frigörelse! Ha en härlig vecka!


shigne
10/28/14, 8:34 AM
#116

Gjorde healingen lite senare, det är inte alltid jag kan få tiden att stämma, men jag är iallafall med!

Upplevde stunden som väldigt positiv, jag somnade gott och har sovit väldigt gott hela natten! Inga drömmar, inget som stört mig alls - bara så himla avkopplande och… ja, det känns väldigt gott!

Tack alla!

Rosen05
11/2/14, 4:49 PM
#117

Tack för healingen i måndags! Är gärna med och tar tacksamt emot healing i morgon kväll 3/11 enl tidigare PM (Ians).

Rosen05

Theleonora
11/2/14, 5:45 PM
#118

Jag är gärna med imorgon!

Rosen05

Theleonora


Annons:
mufasa
11/3/14, 9:28 AM
#119

Jag vill vara med idag!!

Rosen05

Theleonora

Theleonora
11/3/14, 3:25 PM
#120

Ians jag har också skickat PM om vad jag vill ha hjälp med! Rosen05 Mufasa Theleonora


Ians
11/3/14, 4:58 PM
#121

Kikar in och kollar listan på anmälda till kvällens healing stund igen vid 20,45 / kram

Theleonora
11/4/14, 12:46 PM
#122

Tack för healing! Hade sån ångest på morgonen men den fick över och nu känns allt frid och fröjd!


Ians
11/4/14, 6:19 PM
#123

Tack alla som deltog i healing stunden igår kväll! Önskar er en fortsatt fin vecka!

Rosen05
11/4/14, 7:16 PM
#124

Tack för healingen i går kväll! Kände av något som liknande mensvärk (slut med det sen många år).  Om det har med healingen att göra, vet jag inte..?

Mått bättre idag än igår på dagen! Var ur balans, mycket trött.

Bra vecka till Dig också Ians och Ni andra med! ☀️

mufasa
11/4/14, 8:27 PM
#125

Tack för healingen ❤️🙂igår.

Annons:
Rosen05
11/9/14, 7:26 PM
#126

Skriver upp mig för i morgonkväll, vill gärna tacksamt ta emot healing, enligt tidigare PM (Ians 🌺)

Rosen05

Theleonora
11/9/14, 8:28 PM
#127

Är väldigt gärna med imorgon! Rosen05 Theleonora


Ians
11/10/14, 8:28 PM
#128

Om 30 min så kollar jag av vilka som är anmälda till kvällens healingstund, så efter 20.57 kan man inte anmäla sig längre

Rosen05

Theleonora

Theleonora
11/11/14, 2:44 PM
#129

Tack Ians för healingen! Du är en ängel ❤️


Rosen05
11/11/14, 7:08 PM
#130

Jättetack för healingen i går kväll! Mått bra i själ och kropp idag! 🌺

Ians
11/12/14, 5:33 AM
#131

Tack själv för att ni var med under healingstunden båda två Rosen05 och Theleonora. ❤️

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: