Annons:
Etikettnaturlig-hudvård
Läst 2007 ggr
Jossan_0101
2014-07-20 22:24

Clearly gone

Hej alla! Vad gör ni då? :) Jag surfade runt lite på nätet och hittade en sida som heter www.vitaminb5.se Och många säger att det är som ett mirakel för huden.. Och ni som inte vet vad clearly gone är så är det en vitamin som många säger hjälper att ta bort acne eller bara helt vanliga finnar o så :) då kommer jag till frågan dårå…… Har någon testat? Isåfall hur lång tid tar det innan det börjar att synas? Och beställde du kapslar eller pulver? :) ha det så gött sålänge

Annons:
Tuva-Lena
2014-07-21 08:09
#1

Morrn Jossan!

Nä jag har inte provat mirakelmedlet, är nog för gammal för det, men det finns kanske någon annan..?

Hoppas att du får ordning på huden, annars brukar den "rätta till sig" med tiden också. Ha en fin dag!🙂

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Ians
2014-07-21 16:01
#2

Har ingen egen erfarenhet av detta preparat. Men har läst på lite NU 😉

B-vitaminer är ju vattenlösliga så riskerna med ett högre intag bör ju inte vara större än tex när hudläkare satte människor på långa antibiotika kurer för att få styr på acne av den svårare graden.

B-vitamin familjen har ju många fördelar hälsomässigt, och den grupp av vitaminer som man ofta lider brist på, pga stress, dålig kost, dålig tarmflora etc etc

Precis som de säger i studien ang detta preparat, så har ju olika krämer inte så stor inverkan på acne om man inte stödjer upp med en inre kur. 

Hur vida pulver eller kapslar är att föredra är ju individuellt, både vad det gäller smak och lättare att dosera.

Det beror ju lite på hur känslig man är både för smaker och för vitaminet i sig. Ibland behöver man ta en lägre dos i början för att inte få jätte problem med biverkningar ex diarré 

Själv hade jag nog prövat med pulverformen i första hand, då är det lättare att reglera dosen i början, ibland behöver kroppen lite tillvänjning. Och prismässigt så är det bättre.

Upp till toppen
Annons: