Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Akupressur Akupunktur Alt medicin - djur Andligt Aromaterapi Ayurveda Balsam för själen Blogg trådar Egen erfarenhet av alt beh Fysioterapi/smärtlindring Gamla huskurer Gott och nyttigt - Receptsamling Healing Homeopati Husapotek/Huskurer Hälsokost - Kosttillskott Inredning/feng shui Klotterplanket Kreativa hantverkstråden :) Massagetekniker Musik till avkoppling Naturlig hudvård Off Topic Presentationer/medlemmar Qi Gong Temaveckor Tips & Trix Tävlingar Vår prunkande trädgård Våra djur Vårda själen Web shopen Yoga Zonterapi Öronakupunktur Örter Örtkosmetik Örtmediciner Övrigt Secondhand trådar Övningar Shamanism
Klotterplanket

Söndagsbubblan 22 feb

2015-02-22 11:02 #0 av: Ians

Godagens,

Det bidde ingen filmkväll hemma igår, barnbarnet kunde inte komma, och döttrarna bestämde sig för att gå på "Natt bio" istället.

Så jag fick en stund i ensamhet, med min ljudbok och stickning, inte illa det heller.

Fick färdigt mina sockor, och påbörjat ett par till stora dottern! Inte illa det heller!

hoppas att ni har det bra, har sovit gott och vaknat pigga och utvilade! en värmande kram till dem som behöver en!

Anmäl
2015-02-22 14:53 #1 av: Tuva-Lena

Tittar in lite sent idag men önskar alla en fin söndag!

Du är så flitig Ians! Alltid något i händerna. För mig blev det mer av en slödag, har precis varit ute hos grannarna och sett på när hundarna busar runt. Ronja var på väg att riva huset så jag tänkte att en stund med likasinnade fick energin att gå ur den lilla kroppen. Och visst, nu ligger hon o sussar så gott!Glad

Skall på biobesök ikväll, blir roligt för det är några år sen sist. Filmen heter "Cirkeln" och handlar om ett gäng tjejer som hittar varandra tack vare gemensamma gåvor, i övrigt har dom inte mycket gemensamt, men just detta att dom delar magiska gåvor för dem samman i "cirkeln". Tänkte att jag kanske kan få några uppslag därifrån.Skämtar 

Annars är det lite råkallt ute idag, kring nollan men fortfarande fruset i skuggan. Ha en fortsatt fin dag allihopa och jag skickar Ians kramar vidare till dem som tar emot dem!Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Anmäl
2015-02-22 15:48 #2 av: gummimamma

Hejsan!

Här kikar solen fram mellan molnen. Då blir det riktigt vårigt i luften. Jag och gubben passade på att ta en promenad. Det har blivit alldeles för lite av promenader under vintern! Men jag hoppas att vi kommer i gång med promenerandet nu när ljuset och värmen återkommer.

Å, det hade varit kul att gå på bio! Det var ett tag sedan sist... Jag får kolla efter vad det är för filmer på vår bio. Hoppas det är något gubben också vill gå på.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.