Annons:
Etikettövrigt
Läst 464 ggr
shigne
2015-03-28 07:04

Lördagsbubbel 28 mars

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron!

Kallt natt. Men nu skiner solen och det ser så lugnt och fint ut ute. Sambon åkt iväg på laxfiske och själv blir jag hemma med denna jädrans nacke!

Trodde igår att jag skulle kunna åka med, men det ville inte nacken!!!!

Nåja, nån gång måste den väl ge med sig?

Det blir hemma pyssel idag med…

Ha en fin och härlig lördag alla! Kram

Annons:
Tuva-Lena
2015-03-28 09:34
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Go'morron shigne!

Usch o fy, hoppas att din nacke läker under dagen så att du kan njuta av morgondagen istället!🌺

Själv har jag fått en jädrans tinnitus igen, får det när jag sitter för mycket vid datorn, så nattsömnen blev inge vidare. Tur då att solen lyser idag och lättar upp humöret, vi fick 1 1/2 dm snö igår.. bara att gilla läget och det mesta smälter nog under dagen. Vitt o fint är det i alla fall.🙂

Ska passa på att åka ut på landet idag när det är finväder, imorgon blir det mer snö så då får det  bli inomhusaktiviteter för min del, bortsett från prommisar med vovven då förstås. Har lagt in några föremål på den lokala FB-sidan med auktioner också, bl a en tarotlek och en DVD med "Bodywork". Ska passa på att ta med mig ett akvarium in till stan som jag kan få lite för. Ser att man ger ganska bra för akvarium på bud-sajten. Får se om det blir nån kosing av det, annars får jag väl hitt på nå annat att roa mig med. 🙂

Ha det så fint idag alla go'vänner!

(Göra egna drömfångare är en rolig syssla, har ni provat? Det här är en variant som kallas sol-måne fångare. )

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Toyan
2015-03-28 11:14
#2

God förmiddag!

Här gör solen tappra försök att bryta igenom molnen, ser inte ut att lyckas.

Hoppas det onda i nacken ger sig under dagen shigne. 

Jobbigt att få tinnitus rätt som det är Tuvan, går det inte att bli helt bra från sånt otyg?

Idag måste jag ut och handla och så blir det att ta itu med tvätten.

Ha en fin lördag allihopa🤗 Extra kramar till shigne och Tuvan.

Ians
2015-03-28 11:46
#3

Godmorgon på Er!

Gör som Toyan skickar lite extra kramar till Shigne och Tuvan! 

Här lyser solen och det känns som Våren kommit tillbaka! Får se hur denna dagen blir! Men det är en fördel att vädret iaf är bra, det gör att själen mår lite bättre!

Skall röja lite här också Toyan!  😉

Önskar er allt gott i det ni skall företa er under dagen! Var rädda om er!

Upp till toppen
Annons: