Annons:
Etiketthälsokost-kosttillskott
Läst 806 ggr
Tuva-Lena
4/1/15, 9:48 AM

Askonsdagsbubblan 1 april!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go'morron kära vänner!

Bara två dagar till påsk, känns konstigt. Var tog vintern och den mörka tiden vägen? Bara svisch så blev det vår. fastän vi har ganska mycket snö kvar. Idag lyser solen och himlen är blå, skönt efter dagarna av både regn och snö.

Ska inviga påsken med att möblera om tror jag, har "sett" en ny variant av vardagsrummet. Blir kul! Ska ha gäster här på påskafton så en vill ju ge ett gott intryck vet ja..SkämtarFunderar på nubbesallad som förrätt, jättegott med allehanda sill-lök och äggblandningar. Sen en kycklingrätt.

Hoppas att  ni har det bra därute i stugorna och shigne, ta det lugnt på vägarna, så synd att du inte kunde stanna här uppe längre, det fanns liksom ingen tid över för prov nu i helgen.😕

Dags nu för dagens första promenad, blir skönt med sol och skaren att gå på.

Ha en fin dag allihopa!🙂Och se opp för aprilskämten!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Annons:
Ians
4/1/15, 4:47 PM
#1

Gomidda,

Spännande med lite om möblering Tuvan! Det brukar jag göra emellanåt för att ändra energierna i ett rum. Dessutom blir man ju av med lite skit som samlats i hörnena då också 😉

Hoppas du får en fin påsk med gäster och allt, den menyn låter toppen! Finns det så det räcker till mig också om jag kommer förbi? 😃

Ha en fin kväll alla goingar och var rädda om er!

Upp till toppen
Annons: