Annons:
Etikettövrigt
Läst 1063 ggr
shigne
4/9/15, 8:15 AM

Torsdagsbubbel 9 april

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron!

Shit vad tiden rusar…. Här är det lite, lite mulet, men solen försöker skina. Det verkar inte blåsa nått och det är ju ovanligt. 

Idag kommer en väninna hit för lite massage. Men innan dess ska jag hinna en sväng om med snabeldraken, promenad med vovven och packa lite inför arbetsdagen, dvs idag några timmar!

Önskar er en alldeles speciell torsdag! kram

Lägger in en bild på "mitt" vackra norrland, bild från påskhelgen som vi firade där uppe…

Annons:
Toyan
4/9/15, 10:02 AM
#1

God morgon!

Vacker bild shigne.Kram tillbaka.

En strålande vacker morgon, sol och 9 plus  🙂 Blir en långpromenad och sen lite hemmapyssel.

Ha en härlig dag🌺

Tuva-Lena
4/9/15, 12:00 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Go'dagens på er!🙂

Ja ditt vackra Norrland är verkligen vackert shigne! Mitt också men vi har inte så mycket snö kvar efter gårdagens stormvindar, och värme på det då. Gick en sväng uppe i skogen och stigarna är nästan bara, lite isiga bara.

Idag är det 11!!! grader varmt! Kändes så himla skönt att andas in "ljummen" luft istället för den karga, kalla som vi har på vintern. Fåglarna sjunger redan och våren kommer med stormfart! Vill dra i nödbromsen om jag kunde!

Istället sitter jag o planerar för sommarens kurser i naturlig hudvård. Vill lägga upp dem logiskt ifrån första början och jag tänker inte släppa iväg någon med halvdana kunskaper. Får hålla kurserna hemma i köket till att börja med, då det blir dålig avance om jag ska betala hyra för nåt större. Tänkte också bädda in en kurs i kosmetisk akupunktur för dem som är terapeuter, och är intresserade av en  helhetslösning.. Mycket jobb förstås innan med kompendium och annan planering, men roligt samtidigt.👍

Hoppas att  styrkan kommit tillbaka till dig Ians, så att vardagen flyter på i den lugna lunken och att magsjukan håller sig borta från dig shigne! Härligt med långpromenad Toyan! I det härliga vårvädret!🙂

Kram till er alla!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Upp till toppen
Annons: