Annons:
Etiketthealing
Läst 2248 ggr
Ians
4/25/15, 11:27 PM

Healingtråd 13

Åter igen blev den förra tråden lite lång att scrolla i, det är roligt att ni kikar in och vill vara med!

Vi fortsätter här i en ny tråd, den gamla hittar ni HÄR! 

Välkomna in!

Måndagar mellan 21.00-21.15 sitter de som vill vara med och sända och de som vill ta emot lite healing. Läs gärna råden till dem som tar emot lite längre ner i detta inlägg.

Detta är en allmän healing tråd för lite boost i tillvaron.

Specifika problem o frågeställningar får de som så önskar ta i pm med mig. Då vill jag ha namn o ort du bor på för att kunna koncentrera mig på just DIG o din frågeställning! Naturligtvis känner jag ett ansvar för dem jag skickar till privat o lämnar inte ut varken namn eller din berättelse officiellt…utan det är mellan Dig o Mig!

HÄR besträmmer du själv hur privat du vill vara!

Och som innan gäller följande regler… för dessa måndagar!

Anmäl dig i denna tråden…senast vid 20.45 den Måndag du vill vara med, och antingen ge eller taemot healing. Nickname räcker…jag tror att de som står för själva kraften känner av både din önskan o vår intention!

Lite råd för optimal känsla o behållning av dessa allmäna sessioner…

  • Sätt dig eller lägg dig, bekvämt.

  • Se till att du är ostörd under dessa 15 minuter som healingen tar.

  • Djur kan känna av healing kraften o därmed störa dig, så går det så setill att de är i ett annat rum.

  • Avsluta stunden sakta o låt tankarna bara komma som de kommer…ligg/sitt kvar en stund o bara var.

  • Drick gärna lite extra det närmaste dygnet…för utrensningens skull.

  • Skriv gärna något efteråt om hur du upplevt stunden…både som sändare o mottagare. Det kan vara gott för dem som lägger en stund på helt okända människor att få en liten feedback

Annons:
Rosen05
5/3/15, 7:55 PM
#1

Skriver upp mig för morondagens healingstund  4/5 och tacksamt ta emot stärkande healing enligt focus på det jag skickade i mitt sista PM till dig Ians slutet av april.

Rosen05

Ians
5/4/15, 6:13 AM
#2

Absolut Rosen05 😉

Ians (sänder)

Rosen05

shigne
5/4/15, 6:50 AM
#3

Ikväll är jag med!

Ians - sändare

Rosen05

shigne - sändare/mottagare

Fjaeril77
5/4/15, 8:45 PM
#4

Är gärna med ikväll, tacksam 😊 Ians - sändare Rosen05 shigne - sändare/mottagare Fjaeril77

shigne
5/5/15, 6:39 AM
#5

Tack alla för stunden igår kväll!

Jag var ordentligt trött när jag gick till ro för healing. Känslan jag fick var inte som "vanligt", då jag brukar få ord. Den här gången var det mer en känsla;  väldigt mycket oro i hela kroppen. Försökte hela känslan, tänkte på att den var inte min, utan något som kom till mig. Kände en ensamhet, en kall och naken ensamhet. Men på slutet så kom värme och väldigt mycket lugn, samhörighet - det kändes som jag blev hel i både kropp och själ!

Tusen kramar till Er ❤️ Det var underbart att få vara med!

Rosen05
5/5/15, 4:47 PM
#6

Tack för healingen Ians och Shigne

Jag har varit orolig, rastlös o ensam i själen, kan det ha varit det Du Shigne kände?

Kände av "något" som for genom/inom mig under healingstunden, ryckte till då, kan inte förklara bättre än så. Mått bra idag!

Kramar ❤️

Annons:
Ians
5/11/15, 6:06 AM
#7

Healingstund i kväll!

Pagan
5/11/15, 8:18 PM
#8

anmäler mig i tråden, healing mottages tacksamt

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Fjaeril77
5/11/15, 8:19 PM
#9

Tack för healing förra måndagen. Jag är med ikväll & tar tacksam emot. Skickar ett pm till dig Ians. Hoppas d är ok. Ians Fjaeril77

Rosen05
5/11/15, 8:24 PM
#10

Jag tar tacksamt emot healing enl mitt senaste PM till Dig Ians!

Ians

Fjaeril77

Rosen05 enl senaste PM till Ians

Rosen05
5/12/15, 6:56 PM
#11

Tack för healingen igår!

Kram☀️

Rosen05
5/17/15, 7:21 PM
#12

Är gärna med och tar tacksamt emot stärkande healing imorgon mån 18/5 enligt mitt senaste PM till Dig Ians!

Rosen05

Ians
5/18/15, 6:06 AM
#13

Ians

Rosen 05

Annons:
shigne
5/18/15, 6:32 AM
#14

Ians

Rosen05

shigne

Ians
5/19/15, 6:01 AM
#15

Godmorgon,

Gårdagens healingstund var lite magisk! Jag såg som färger som snurrade runt er som i en spiral, vibrerande i intensitet. 

Rosen05 : Du hade en intensivt klar röd färg , som snurrade runt dig i denna spiral form, Tänk dig att du står mitt i en jätte stor tub formad spiral som snurrar i en uppåtgående rörelse. 

Rött står för rotchakrat, att rota sig, låta rötterna breda ut sig, mod, styrka, Mod, hälsa, lust, passion, känslor

Shigne: Du hade en vacker lindblomsgrön färg i din spiral.

Harmoni, balans, förnyelse, healing.

Grönt kännetecknar barmhärtighet, kärlek och empati. Det är fridens, tillväxtens och sympatins färg. Grönt kan tyda på en person som är pålitlig och vidsynt.

Lysande grönt och blågrönt kännetecknar helande förmåga. Det är överflödets, styrkans och vänlighetens färg.

shigne
5/19/15, 6:57 AM
#16

Tack Ians! ❤️

Under healingen, så frös jag nått så in i nordens! Trött och helt utmattad blev jag. Men ett lugn och stark kärlek under hela tiden!

Grönt! Det är magiskt! Jag kom på mig själv igår att vad jag än köper så finns den gröna färgen med; frukt, grönsaker, en klänning jag sneglade på igår, klänningen jag håller på att sy (blir nog färdig om nått år eller så 😉)  - ja, den gröna färgen är verkligen "min" just nu!

Kramar till Er alla! ❤️🌺

Rosen05
5/19/15, 6:45 PM
#17

Tack Ians för healingen igår! 🌺

Oj så intressant det Du skriver! Jag blev jättetrött igår kväll, vaknat till några gånge i natt men somnat om igen. Tack än en gång!

Kramar till Dig Ians och Shigne ❤️

Rosen05
5/24/15, 7:52 PM
#18

Är gärna med imorgon kväll  25/5 för att tacksamt ta emot healing enligt mitt senaste PM till Dig Ians! 👋

Rosen05

shigne
5/25/15, 7:09 AM
#19

Ikväll är jag med…både som sändare och mottagare ❤️

Rosen05

shigne

Theleonora
5/25/15, 5:02 PM
#20

Jag är med! Shigne Rosen05 Theleonora


Annons:
Ians
5/25/15, 5:52 PM
#21

Gott gäng inför kvällens healingstund 😍 Vi kör som vanligt kl 21! 

Kram på er🤗

Shigne 
Rosen05 
Theleonora

Ewa-K
5/25/15, 8:45 PM
#22

Jag är med

Shigne

Rosen05

Theleonora

Ewa-K

Ians
5/26/15, 6:11 AM
#23

Tack ni som deltog i healingstunden, hoppas ni får en bra vecka! ❤️

shigne
5/26/15, 6:40 AM
#24

Tack själv Ians ❤️

Jag mådde så himla bra under healingen - det blev lite senare, men jag var med!

Inte samma oro som sist, men lika värme och kärlek. Ett lugn som jag inte känt tidigare infann sig rel. snabbt och sen blev stunden bara så härlig!

Kramar till Er alla som var med…. ❤️🌺

Rosen05
5/26/15, 7:38 PM
#25

Tack till Er Ians och Shigne för healingen igår kväll!  Kände inte något särskilt igår, men har varit glad och tillfreds idag! Tack för att Ni gör detta för oss!

Kramar!❤️

Theleonora
5/26/15, 7:40 PM
#26

Tack för healingen! Här har det varit allt annat än lugnt. mycket saker som kommit upp som legat djupt. Skönt att ljuset tar hand om det ❤️


Rosen05
5/31/15, 8:39 PM
#27

Så är jag gärna med och tar tacksamt emot healing i morgon måndag kväll 1/6, enligt mitt senaste PM till Dig Ians!

Rosen05

Annons:
shigne
6/1/15, 6:32 AM
#28

#25 Det är Ians som ska hela elogen, för det är hon som gör dessa underbara kvällar möjliga ❤️❤️❤️

Ikväll är jag också med 🙂

Rosen05

shigne

Malava
6/1/15, 5:08 PM
#29

Tar gärna emot ikväll, det mesta är upp o ner o in o ut kortfattat, behöver struktur och tur i det mesta.🙂


Ians
6/1/15, 5:58 PM
#30

Rosen05

shigne

Malava

Theleonora
6/1/15, 6:53 PM
#31

Rosen05 Shigne Malava Theleonora


Ians
6/2/15, 5:55 AM
#32

Tack alla som deltog i Healingstunden igår kväll, hoppas att ni sovit gott och att energierna nått er.  Önskar er en fortsatt trevlig vecka, och glöm inte att dricka lite extra idag, plus att vara lite uppmärksam på saker som händer i er närhet.

shigne
6/2/15, 7:46 AM
#33

Gomorron!

Tack för healingen! 

Jag är helt deckad från gårdags kvällen… Minns att jag la mig för healing, sen är det som puts väck borta. Sovit oroligt, drömt hel konstiga drömmar. Nu precis nyvaken och har ont i varenda cell känns det som!

Drömde att jag gick omkring och "drog" ut det dåliga i människor som kom till mig…

Är det därför jag känner som jag gör? Det känns helmysko!

Ska bara få i mig lite kaffe, sen ska jag nog gå och försöka möta min skyddsängel och be om hjälp…

Underbara ni, önskar Er en väldans fin dag! kram

Rosen05
6/2/15, 7:59 PM
#34

Tack Ians för healingen i går! Tyvärr hann jag inte med att infinna mig hemma i går kväll, var på vårruset, så antagligen så nådde det nog inte mig?

Hoppas Shigne att Du känner dig bättre nu!

Ha det gott allesammans, kram👋

Annons:
Rosen05
6/7/15, 6:59 PM
#35

Skriver upp mig för healingstunden i morgon kväll,  tar gärna tacksamt emot stärkande healing för min stela kropp (nacke, rygg) och själen, enligt mitt senaste PM Ians. 😴

Rosen05

shigne
6/8/15, 6:39 AM
#36

Jag är också med ikväll…

Rosen05

shigne

Ians
6/8/15, 6:34 PM
#37

Då kör vi igång kl 21 som vanligt 😉

Rosen05

shigne

Ians

Theleonora
6/8/15, 8:00 PM
#38

Hej, jag tar gärna emot lite positiv energi och skjuts i vardagen. Slippa den här tröttheten och stressen.

Rosen05

shigne

Ians

Theleonora


Ians
6/9/15, 6:05 AM
#39

Tack alla som var med under healing stunden, kände ett sådant lyckorus under själva healingen! Ibland blir det bara Så fantastiskt! Hoppas att ni kände av lite av detta också!

Det är ett privilegium att få skicka healing till er, eftersom jag själv får en "släng av sleven" då energierna flödar genom mig ut till er!

Ha en bra vecka och  var rädda om er!

shigne
6/9/15, 6:34 AM
#40

Tack alla och tack Ians ❤️

Somnade ifrån allting….. Vaknade av en jätte kissnödig liten vovve. Men idag vaknar jag till en inre glädje, det sprudlar av kreativitet - så brukar det inte vara när jag vaknar! Så tusen tack för en underbar kväll, även om jag somnade ifrån Er!

Kram

Theleonora
6/9/15, 7:30 AM
#41

Tack Ians! ❤️ Är fortfarande trött men antar att jag får ta del av lyckoruset så fort tröttheten släpper. ;)


Annons:
Rosen05
6/9/15, 6:11 PM
#42

Tack Ians för healingen! Är mycket trött idag.  Låter ju härligt med lyckoruset!

Kram till alla!🌺

Ians
6/9/15, 8:34 PM
#43

Shigne healingen "tar" även om man sover under tiden! Önskar er alla en härlig vecka som sagt!

Theleonora
6/14/15, 7:53 PM
#44

Jag tar tacksamt emot healing imorgon kväll! Tack på förhand! Theleonora


Rosen05
6/15/15, 6:07 PM
#45

Jag tar tacksamt emot healing ikväll.  (enligt mitt senaste PM Ians)

Theleonora

Rosen05

Ians
6/16/15, 6:05 AM
#46

Tyvärr blev det ingen healingstund igår kväll pga att jag var upptagen. Vi kör nästa måndag igen som vanligt. Ber om ursäkt för detta och för att jag inte meddelade innan!

Ians
6/21/15, 1:16 PM
#47

Imorgon den 22 juni blir det healingstund för dem som önskar! Anmäl er som vanligt och läs TS om ni undrar vad det är som gäller! 

Namaste

Rosen05
6/21/15, 5:29 PM
#48

Vad är TS?  Är gärna med på healingstunden 22/6, enligt mitt (senaste) PM ☀️

Ians,

Rosen05

Annons:
Ians
6/22/15, 8:59 PM
#49

TS är orginal inlägget längst upp Rosen05. Tråd skaparen betyder det väll egentligen, men iaf jag tittar längst upp då 😉 det nämns. Då kör vi du och jag i kväll!

Rosen05
6/23/15, 5:43 PM
#50

Tack Ians för healingstunden i går! (Blev framför TV:n..) Idag varit enormt trött av min förkylning, hostat mycket i natt..men går ju över.

Tänkte att TS hade med tråden att göra,  men var inte säker. men nu vet jag!

Kram❤️

Ians
6/23/15, 8:22 PM
#51

Krya på dig ! Rosen05 ❤️ kram tillbaka ❤️

Rosen05
6/23/15, 8:23 PM
#52

Tack så mycket Ians! ❤️

Rosen05
6/29/15, 5:48 PM
#53

Skriver upp mig på kvällens healing, om det blir av.

Tack på förhand!😴

Rosen05

Theleonora
6/29/15, 7:34 PM
#54

Jag skriver också upp mig. Rosen05 Theleonora


Ians
6/29/15, 8:17 PM
#55

Ja det blir healingstund ikväll 🙂Noterar er på listan

Rosen05

Theleonora

Annons:
Ians
6/29/15, 10:06 PM
#56

Tack ni som deltog i kvällens healing stund. Kände en sådan Glädje i hela min kropp. vi behöver glädje framför allt!

Livet är alldeles för seriöst för att tas på allvar 😉och att ha roligt också är seriöst viktigt!

Där med säger jag godnatt! Ha en bra vecka mina vänner och välkommen in nästa måndag!

Theleonora
6/29/15, 10:28 PM
#57

Tack ❤️


Rosen05
6/30/15, 5:23 PM
#58

Tack Ians för healingen!

Vad roligt att läsa det Du skriver hur viktigt det är med glädje! Jag känner igen det och det ger mig så mycket! Vad vore vardagen utan glädjen och humorn? Livet är stressigt och allvarligt med allt vad det innebär i arbete, skola etc!

Kramar 🙂

Rosen05
7/6/15, 6:02 PM
#59

Ä gärna med  i kvällens healingstund, om det blir något. Tack på förhand! ☀️

Rosen05

Ians
7/6/15, 8:53 PM
#60

Det blir healing ikväll också! Så Du är med 😉

Rosen05

Rosen05
7/7/15, 6:23 PM
#61

Tack Ians för healingen i går kväll!  Dock kände jag inte något ,  och  har varit mycket trött idag, ingen energi, men kanske har det gett något i alla fall!

Kram Rosen05🌺

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: