Annons:
Etikettövrigt
Läst 760 ggr
shigne
2015-05-05 06:45

Tisdagsbubbel 5 maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron!

Jag hoppas ni alla sovit gott och vaknar till en god morgon!

Här är mulet och väldigt mycket morgondimma för tillfället. 

Idag är jag ledig till kvällen, planer på att hinna lite här hemma innan jag lägger mig en stund för en liten "power-nap", så jag orkar med kvällens arbete. Vad sägs om att börja lite smått med att putsa fönster? Sovrummet som skulle ha blivit klart för länge sen, står där med lite småpyssel som ett monument. Nåja, kommer dag, kommer råd! Jobb finns det alltid, den stora frågan är om det finns ork och lust?!

Önskar alla en riktigt fin Tisdag! kram

Annons:
[Alice 78]
2015-05-05 11:54
#1

Hej! Jag undrar bara vad är för mening att tvätta fönsterna när det är mulet och dimmigt och speciellt då man vet att det kommer att regna Tvätta fönster gör man när det är en fin, solig och varm sommar dag. Då blir man varken sjuk (p.g.a vädret) eller tycker att det är jobbigt att tvätta fönster utan tycker att det är kul och blir glad över när man tittar på de rena och glänsande fönstren och nöjer sig då man sitter och dricker en kopp kaffe😊

shigne
2015-05-05 12:39
#2

Meningen, Alice 78 - är nog den att just idag har jag både tid och lust! Så enkelt var det!

[Alice 78]
2015-05-06 10:41
#3

Roligt visst men jag menade inget illa när jag sa sådär. Om du missförstått mig så kan jag inte göra mycket åt det. Men jag menade att det regnar och kallt det skulle bli både jobbigt och fönstren blir smutsiga och blöta på en gång. Det blir synd både för dig och tid. Så enkelt var det , det jag menade

[Alice 78]
2015-05-06 10:43
#4

Visst är det roligt med att tvätta fönster men jag menade inget illa när jag sa sådär. Om du missförstått mig så kan jag inte göra mycket åt det. Men jag menade att det regnar och kallt det skulle bli både jobbigt och fönstren blir smutsiga och blöta på en gång. Det blir synd både för dig och tid. Så enkelt var det , det jag menade Alice 78Alice 78

shigne
2015-05-06 12:01
#5

Ingen fara Alice 78,  jag tog inte illa vid mig och hoppas att du inte heller gjorde det när jag svarade!

Allt gott! ❤️

Upp till toppen
Annons: