Annons:
Etikettövrigt
Läst 708 ggr
shigne
2015-06-03 06:38

Bubbeltråd 3 juni

Gomorron!

Bara lite bättre väder idag, dvs blåser en aningens mindre, regnar bara ibland och solen tittade fram några minuter imorse - så ni ser, det går åt rätt håll iallafall! 😃

Tja, vad gör man inte för att försöka hålla modet uppe, fast just idag känns det som om jag måste formligen pressa fram lite positivism!

Full rulle idag med allehanda grejer. 

Önskar alla en fin och innehållsrik dag! kram

Annons:
Toyan
2015-06-03 08:50
#1

God morgon!

Just nu lyser solen, hoppas den inte gömmer sig igen.Blåser en del men då torkar det upp🙂

Ha en härlig onsdag allihopa🤗

Tuva-Lena
2015-06-03 09:43
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Morrn flickor!

Samma som här då, regn som avlöser regn med lite sol emellan fast då blåser det istället. Ja vad gör man som sagt. Kallt är det då, inte som sommar ska vara i alla fall.

Passar på att titta in när uppkopplingen sköter sig. Har väntat på rätt tillfälle men till slut så tröttnar man, och glömmer så småningom bort att kolla. Idag verkar det funka ganska bra trots allt.

Under tiden har jag engagerat mig i en duktig elev som har lärt sig estetisk akupunktur. Gav henne ett prov förra veckan och hon klarade det med glans! Så STORT grattis shigne! Är inte det lättaste att lära sig en sån teknink genom att bara läsa instruktioner, men du klarade det alldeles utmärkt!🙂Nu ska du bara göra det praktiska provet på mig, sen har du tillräckligt på benen för att sätta igång på egen hand. 🌺

Idag ska jag börja gjuta…

Ha finaste dagen go'vänner och ta hand om er där ute!🙂

En av de fina dagarna i maj…

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Ians
2015-06-04 05:53
shigne
2015-06-04 06:30
#4

❤️ Till dig Tuva!

Upp till toppen
Annons: