Annons:
Etikettfysio-zon-aromaterapi
Läst 8320 ggr
Tuva-Lena
2015-06-04 09:58

Artro Flex+

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har fått ett gratisprov  av en "dundermedel" som skall hjälpa människor med höft/rygg/knä-och andra ledproblem. Dessutom är det verksamt vid muskelvärk också.

Det är en helt naturlig gel som man smörjer in de onda ställena på kroppen med. De verksamma ämnena är Älgört, Svarta vinbär och kisel (Åkerfräken t ex..)

Erbjudandet om gratisprovet hittade jag i sista numret av "Vi i villa", så har du den tidningen kvar, passa på att beställa en tub - 150 ml - som räcker ca 1 månad. Man känner omedelbar lättnad, åtminstone gjorde jag det. Trodde inte på allt det positiva som stod om gelen men nu har jag blivit övertygad  om gelens otroliga förmåga att lindra smärtor!

Har du inte den tidningen så googla på Artro Flex+ så kommer du till hemsidan. Gelen innehåller dessutom Glucosamin som "tränger in" till de ställen där bristen på bindväv och brosk gör att lederna smärtar. (Glucosaminet hjälper kroppen att bilda collagen, som är ett ämne som är nödvändigt för att både bindväv och brosk skall kunna bildas i den mängd som krävs. Förmågan att bilda collagen avtar med stigande ålder, ja redan vid 30-årsåldern, så en extra puff i rätt riktning är aldrig fel, speciellt om man har ont..)

Lycka till!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Annons:
Ians
2015-06-04 18:26
#1

Bra tips Tuvan 🙂

shigne
2015-06-05 07:14
#2

Okej….det var ju intressant!

Har kikat på deras "gratis"sida, men jag kan inte hitta något bindande efter det där gratis provet. Eller har jag sett fel?

Jag blir lite, lite misstänksam när nån vill dela ut gratisprover och sen är man "fast" i själva prenumerationen.

Tuva-Lena
2015-06-05 12:33
#3

Helt rätt shigne, man bör vara försiktig. Det här är också ett abonnemang, men efter den första tuben så har man 30 dagar på sig till nästa försändelse och kan avsäga sig abonnemanget under den tiden. Å andra sidan, är gelen bra så varför avbeställa? Jag tänker fortsätta ett tag i alla fall. Tipsade mamma om den också, men hon har fått vänta längre på leveransen så hon fick ta min så länge, Hon har ju så förb… ont! i höftleden! och kan det hjälpa henne som har noll med ledbrosk kvar i höften, ja då kan det nog hjälpa de flesta.

Det är en schweizisk läkare som har "upptäckt" gelen så jag känner mig trots allt ganska trygg med den. 🙂

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

NiklasTyreso
2015-06-06 00:10
#4

Älgört, svart vinbär och åkerfräken är enkla att plocka själv i naturen oc torka och göra te på.

Tuva-Lena
2015-06-06 12:49
#5

Japp, helt rätt Niklas! 🙂 Jag har redan plockat svartvinbärsblad, älgörten blommar inte förrän i juli hos mig och åkerfräken:en är på tillväxt. Har fjolårsörter hemma, men vill man ha ut full effekt av växten är det bättre att plocka nytt varje år. Dessutom håller inte älgörten mer än i 6 månader ca, sedan blir det bara ett "damm" av allting.🤔

Här är länken till erbjudandesidan förresten!

http://v1.campaign-redirect.com/campaignID/bc0aa703-2f47-4d79-9229-d9ea5d3be480/996/

Du Niklas, får jag fråga: Vad är det du har på din Avatar..? Är det en binnikemask eller en vanlig "snäll orm"? 😮 Ha ha.. 😉

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Tuva-Lena
2015-06-06 12:53
#6

..upptäckte just att när man klickar på länken så kan brandväggen säga ifrån. Vill du ändå komma in på sidan så tryck ner Ctrl-knappen samtidigt som du klickar  på länken, då häver du "förbudet". Ha en fin dag! :)

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Annons:
Magi-cat
2015-06-06 21:17
#7

Tack för tipset, Tuvan! 🌺


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

NiklasTyreso
2015-06-08 12:38
#8

Ians: På min Avatar har jag en av mina majsormar, en med fin färg och märkligt mönster. Han är far till flera speciella ungar.

Ians
2015-06-08 18:32
#9

😮 snälla NiklasTyreso DET hade du inte behövt berätta för mig! Jag är så rädd för ormar så det finns inte!!!!!

Det var bättre när jag inte såg vad det var! 😎 tom bajs hade varit bättre än orm!

NiklasTyreso
2015-06-08 20:31
#10

Oj då! Det var visst #5 av: Tuva-Lena som frågade, inte du!  ;)

Ians
2015-06-08 20:56
#11

Tyvärr hjälper inte det när jag VET vad det är…… 😉 men får försöka blunda för din bild! Men det blir inte lätt! 😎

Upp till toppen
Annons: