Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Akupressur Akupunktur Alt medicin - djur Andligt Aromaterapi Ayurveda Balsam för själen Blogg trådar Egen erfarenhet av alt beh Fysioterapi/smärtlindring Gamla huskurer Gott och nyttigt - Receptsamling Healing Homeopati Husapotek/Huskurer Hälsokost - Kosttillskott Inredning/feng shui Klotterplanket Kreativa hantverkstråden :) Massagetekniker Musik till avkoppling Naturlig hudvård Off Topic Presentationer/medlemmar Qi Gong Temaveckor Tips & Trix Tävlingar Vår prunkande trädgård Våra djur Vårda själen Web shopen Yoga Zonterapi Öronakupunktur Örter Örtkosmetik Örtmediciner Övrigt Secondhand trådar Övningar Shamanism
Klotterplanket

Pratbubblan 12 juni

2015-06-12 05:59 #0 av: Ians

Godmorgon,

Lyssnar till fågelkvitter och ser att solen är uppe, det skall tydligen bli en fin dag idag! Fredag idag! Imorgon får man sova lite längre än till klockan 05 Glad det skall bli sååååå gott!

Känner mig lite "sleten" efter denna veckan faktiskt! Så sov morgon känns som en god idé!

Ha en bra dag alla goingar och var rädda om er!  

Anmäl
2015-06-12 06:48 #1 av: shigne

Gomorron!

Mmmm längtar också till sovmorgon! Ledig dag egentligen, men full rulle är det idag med allehanda grejer inför morgondagen, då det blir cykelfest - ska bli jätte mysigt.  Dock lite pyssel innan!

Rododenron - underbara dom är! 

Ha en fin dag alla! kram

Anmäl
2015-06-12 09:35 #2 av: Toyan

God morgon!

Trodde jag skulle kunna sova lite längre idag, men tji var det, vaknade kl 06.   Vacker bild Ians.

Ha det gott med förberedelserna inför morgondagen shigne.

Solsken och 15 grader, en del av dagen ska fyllas av måsten, tvättstuga och handla, sen får jag se.

Ha en fin fredagBlomma

Anmäl
2015-06-12 11:39 #3 av: Tuva-Lena

Godaens! Ja i ser hr jaghar det med Telias4G... LedsenHär ar vi snarare på 2G.

Ha i alla fal en nderba¨r fdag!Skrattar

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.